Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

draadloze speaker die heel zacht kan

Pagina: 1
Acties:

• roawser
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik zoek een?
Draadloze speaker, voornamelijk voor gebruik met MacBook.

Wat is je budget?
tussen 100 en 150 (voor een tweedehands )

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
vooral muziek heel zacht af te spelen als ik werk of studeer. Afwezigheid van ruis is de belangrijkste eis. Mijn huidige speaker geeft op een laag volume meer statische ruis dan muziek. Ik wil de speaker vooral als bijna-onhoorbare achtergrondmuziek gebruiken. De reden dat ik draadloos wil is dat ik niet steeds allerlei kabels aan mijn laptop wil gaan verbinden, en dat ze niet in de weg liggen. Batterij is niet belangrijk, de speaker zal niet portable gebruikt gaan worden.

Wat heb je zelf al gevonden?
De meeste informatie zoals advertenties en reviews benadrukken hoe hard het ding kan en je huis vullen met een hoop herrie. Daarin ben ik niet geinteresseerd. Ik kom vaak van de Philips Fidelio apparaten tegen dat ze geen boomboxen zijn, maar is dat hetzelfde als 'zeer geschikt voor laag volume'? Ik heb geen voorkeur voor enig merk, maar het is wel handig als Airplay ondersteund wordt.

[ Voor 14% gewijzigd door roawser op 14-12-2014 15:57 ]

• GoeiedagEem
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-10 22:07
Ik heb recentelijk een Sonos Play 1 aangeschaft die ik ongeveer op deze manier gebruik. Hij kan echt heel zacht. Tevens is er ondersteuning voor diverse afspeelmogelijkheden, zoals internetradio, spotify en streamen vanaf eigen apparatuur. Zonder ruis.

De nieuwprijs is 200 euro, maar ik heb gehoord dat de prijzen zullen gaan zakken aangezien er concurrentie onderweg is. Tweedehands zijn ze wel te vinden, maar gaan ze ook voor redelijk hoge prijzen weg.