Hallo iedereen,
Aangezien mijn oude pc de geest gegeven heeft en mijn laptop ook steeds meer kuren gaat vertonen heb ik besloten om een nieuwe pc aan te schaffen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Af en toe een game spelen, maar voornamelijk het standaard multitask werk(media afspelen, internet, office-apps).
Wat mag het systeem gaan kosten?
800 Euro is zo'n beetje de max voor de onderdelen, het assembleren ga ik zelf maar eens proberen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Afgezien van muis, keyboard, beeldscherm en boxjes gaat er niets mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een aardige videokaart en een ruime ssd wil ik er graag inhebben. Verder vroeg ik me af of 8 gig geheugen voor de komende tijd genoeg is?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren voor bepaalde merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De looks van het systeem maken me weinig uit. Hoe stiller hoe beter, maar dat is verder geen hele harde eis.
Ga je overklokken?
Nope.
Dit is waar ik na wat andere topics gelezen te hebben op ben uitgekomen. Redelijk weinig verstand van compatibiliteit van onderdelen en of alles in de kast past. Zoals ik hierboven zei wil ik het systeem zelf in elkaar zetten, maar heb hier nul ervaring mee.
Graag hoor ik jullie mening over dit systeem.
Aangezien mijn oude pc de geest gegeven heeft en mijn laptop ook steeds meer kuren gaat vertonen heb ik besloten om een nieuwe pc aan te schaffen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Af en toe een game spelen, maar voornamelijk het standaard multitask werk(media afspelen, internet, office-apps).
Wat mag het systeem gaan kosten?
800 Euro is zo'n beetje de max voor de onderdelen, het assembleren ga ik zelf maar eens proberen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Afgezien van muis, keyboard, beeldscherm en boxjes gaat er niets mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een aardige videokaart en een ruime ssd wil ik er graag inhebben. Verder vroeg ik me af of 8 gig geheugen voor de komende tijd genoeg is?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren voor bepaalde merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De looks van het systeem maken me weinig uit. Hoe stiller hoe beter, maar dat is verder geen hele harde eis.
Ga je overklokken?
Nope.
Dit is waar ik na wat andere topics gelezen te hebben op ben uitgekomen. Redelijk weinig verstand van compatibiliteit van onderdelen en of alles in de kast past. Zoals ik hierboven zei wil ik het systeem zelf in elkaar zetten, maar heb hier nul ervaring mee.
Graag hoor ik jullie mening over dit systeem.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 164,- | € 164,- |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 66,- | € 66,- |
| 1 | Asus R9290-DC2OC-4GD5 | € 249,90 | € 249,90 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 47,50 | € 47,50 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 33,50 | € 33,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 13,54 | € 13,54 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 54,05 | € 54,05 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 93,60 | € 93,60 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 789,04 | |