Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

reactiefilter telling klopt niet?

Pagina: 1
Acties:

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-10 12:53

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Topicstarter
Ik zat even een bericht te lezen, en filterde op +2. Daar stond bij dat er dan 4 berichten waren, maar ik kan er maar 3 vinden. Er is wel nog één met een +3 score, maar het aantal van +3 staat eigenlijk al vermeld bij de +3 score zelf (namelijk 1). Waarom zou je eigenlijk vermelden dat er 4 +2 reacties zijn, terwijl het eigenlijk 4 reacties zijn die +2 of hoger zijn? Immers geef je aan dat:
Toon alleen reacties die een nuttige aanvulling op de discussie of het artikel zijn
en niet nog ".. of een hogere waardering hebben".

Plaatje voor als het nog onduidelijk is:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3diFaZV.png

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:39

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Het is 4 reacties met +2 of hoger, net zoals de er bij 0 staat dat er 59 reacties zijn met de score van een 0 of hoger.

Niet helemaal duidelijk op het eerste gezicht :P

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-11 16:52

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Dat filter geeft aan hoeveel reacties je dan te zien krijgt en is dus cumulatief. Net zoals er geen 64 -1 reacties zijn, maar als je je filter op -1 zet dan krijg je 64 reacties te zien.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Douweegbertje

Douweegbertje

Topicstarter
Maar de begeleidende tekst geeft aan:
Toon alleen reacties die een nuttige aanvulling op de discussie of het artikel zijn

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-11 16:52

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
En een +3 reactie is niet een nuttige aanvulling op de discussie?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Douweegbertje

Douweegbertje

Topicstarter
Nee, dat is
reacties die een essentiële toevoeging op de discussie of het artikel zijn
Er staat gewoon in de tekst van " toon ALLEEN berichten met een 2" , niet "toon berichten met een 2 OF HOGER" zoals je nu probeert te beweren.
Je hoeft mij niet uit te leggen wat je nu probeert te zeggen, alleen technisch gezien kloppen de begeleidende teksten niet.

[ Voor 58% gewijzigd door Douweegbertje op 15-12-2014 16:46 ]

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:38

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ja, als je 100% letterlijk naar de syntax van die definities kijkt wel ja. Maar als je begrijpend leest dan is elke essentiële reactie natuurlijk ook een nuttige reactie. En dan klopt die tekst wel degelijk.

Wat op zich niet wil zeggen dat het niet duidelijker zou kunnen worden gemaakt dat de +2 knop +2 en +3 laat zien. De toevoeging van het woordje minimaal, zoals dat bij de +1 knop staat zou dat wellicht al verduidelijken?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Douweegbertje

Douweegbertje

Topicstarter
IMO zou ik al die tekst daar weg laten. De tekst is gebaseerd op die specifieke score, dus meer over hoe je zou moeten modereren, niet wat je te zien krijgt. Immers doe je dat ook al bij de -1 (toon alle reacties). Want eigenlijk is de -1 tekst nu niet uniform met zoals de rest beschreven is.

-1 - Toon alle reacties
0 - Toon alle reacties met een score van 0 en/of hoger.
1 - Toon alle reacties met een score van 1 en/of hoger.
etc.

Nu je het er zo zelf over hebt, is de huidige tekst wel te begrijpen. Ik bood er zelf weinig aandacht aan, maar dacht wel even van 'wat is dit nou?'. Grote kans dat ik dan niet de enige ben. Uiteraard na even denken, en precies snappen wat er nu gebeurt kom je er ook wel achter, maar zo zou het dan niet moeten natuurlijk :p

Uiteindelijk moet je niet helemaal bij mij zijn voor je perfecte teksten, maar het gebruik van het woord 'alleen' is dan imo fout. Er zijn vast mensen die een wat 'simpelere' tekst kunnen maken ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Douweegbertje op 15-12-2014 17:41 ]

Pagina: 1