Hallo,
Na eerder advies ben ik tot een samenstelling gekomen. Omdat het om een fors bedrag gaat zou ik graag, voordat ik de bestelknoppen ga indrukken, de eindopstelling nogmaals voor willen leggen aan de mede-tweakers om te kijken of dit een goede beslissing is of dat er iets niet in orde is. Alvast bedankt voor de feedback!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Photoshop, Adobe premier en After Effects, statische en dynamische games (CIV, BF4, Elite:Dangerous, Star Citizen)
Wat mag het systeem gaan kosten?
ca. 2k
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Harde Schijven voor data, toetsenbord, muis.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Enigszins energiezuinig, niet te veel lawaai, goede kleurechtheid, hoge fps, SSD systeemschijven in RAID 0
Ga je overklokken?
Ja, maar niet maxiaal.
Na eerder advies ben ik tot een samenstelling gekomen. Omdat het om een fors bedrag gaat zou ik graag, voordat ik de bestelknoppen ga indrukken, de eindopstelling nogmaals voor willen leggen aan de mede-tweakers om te kijken of dit een goede beslissing is of dat er iets niet in orde is. Alvast bedankt voor de feedback!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Photoshop, Adobe premier en After Effects, statische en dynamische games (CIV, BF4, Elite:Dangerous, Star Citizen)
Wat mag het systeem gaan kosten?
ca. 2k
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Harde Schijven voor data, toetsenbord, muis.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Enigszins energiezuinig, niet te veel lawaai, goede kleurechtheid, hoge fps, SSD systeemschijven in RAID 0
Ga je overklokken?
Ja, maar niet maxiaal.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 309,95 | € 309,95 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Z97 MAXIMUS VII RANGER | € 143,95 | € 143,95 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 970 Superclocked ACX 2.0 4GB | € 342,95 | € 342,95 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 98,80 | € 98,80 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2713HM (incl. Displayport kabel) Zilver, Zwart | € 479,- | € 479,- |
| 1 | Noctua NH-D14 | € 68,- | € 68,- |
| 1 | Corsair Vengeance Pro CMY16GX3M2A2400C11R | € 153,95 | € 153,95 |
| 1 | Cooler Master V650 Semi-Modular | € 81,95 | € 81,95 |
| 2 | Crucial MX100 256GB | € 93,60 | € 187,20 |
| 1 | Thermalright Chill Factor 3 | € 5,28 | € 5,28 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.871,03 | |