Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Suggestie voor een Artikel

Pagina: 1
Acties:

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-11 11:46
lees dagelijks wel tweakers en geniet ervan , doe ook enigszins mee in forum of lees er regelmatig , kortom een tevreden klant / gebruiker ! ik vindt jullie de beste site die er is en leuker dan bv Hardware.info :)

maar daar kwam ik niet voor, is het mogelijk... een diepgaand artikel te maken over privacy , door bv uit te zoeken in hoeverre je alles bij elkaar kan vinden op internet, wat de mogelijkheden van de overheid al dan niet legaal zijn en tot hoe ver kan je komen bij een persoon als je alles bij elkaar gaat koppelen.

zo moest ik voor mijn werk een paar keer naar Amsterdam ... hoogstens 12 x ofzo.. kreeg ik een brief van de gemeente Amsterdam of ik mee wou doen aan een file project... via mijn kenteken dus. Ik vindt het persoonlijk helemaal niet goed dat RDW zomaar mijn gegevens weg geeft (ook al is het overheid ) tenzij het een boete betreft...

Om maar eens een klein voorbeeld te noemen.

Verder een diepgaand artikel over oorlogvoering, en dan bedoel ik digitale oorlogsvoering tussen landen gezien de recente ontwikkelingen met bv de Sony Hack.. het afluisterschandaal in Noorwegen etc.. Denk dat je van beide artikelen wel een mooie drieluik kan maken.

We horen het wel !

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
We werken sowieso aan een eindejaarsstuk over privacy. Ik neem je tips mee :)

Ik ben helemaal geen stagiair