Dit weekend zag ik een mooie aanbieding voor een 40"Philips (~€350). Toen ben ik eens gaan kijken voor vervanging van mijn huidige 32" flatpanel uit 2008 of 2009.
Na doorlezen van de FAQ hier, wat oudere artikelen, en de tips over: avforums en erg handig deze! Kom ik er nog niet uit.
Ik neig naar de Philips (deze), maar lees ook goede verhalen over Samsung, bijv of Dus de 5200, of 5300.
We kijken nauwelijks TV. Wel series op de Laptop. De kinderen kijken wel een uur+ per dag en Youtube e.d. Dat is dan een optie om Series en Youtube, uitzending gemist, etc. in de toekomst op TV te kijken misschien?
Veeleisend zijn we verder ook niet;
Schermgrootte wil ik 40" of een tikkie groter.
Budget is 350-400
Beeld moet mooi zijn (subjectief, ik weet het
)
Geen Orion, of Yhukimakie ofzo, ik wil er wel een paar jaar mee doen
SmartTV mag, maar chromecast o.i.d. is ook een optie
smalle rand vind ik mooi (hij komt aan de muur te hangen)
En daarbij; Moet ik juist wel of niet naar 3D TV 's kijken?
Ik denk dat je met dit budget geen goede 3D kwaliteit krijgt. Maar als het een 20x mooiere kijkervaring oplevert.. ?
Heeft iemand aanraders, tips?
Na doorlezen van de FAQ hier, wat oudere artikelen, en de tips over: avforums en erg handig deze! Kom ik er nog niet uit.
Ik neig naar de Philips (deze), maar lees ook goede verhalen over Samsung, bijv of Dus de 5200, of 5300.
We kijken nauwelijks TV. Wel series op de Laptop. De kinderen kijken wel een uur+ per dag en Youtube e.d. Dat is dan een optie om Series en Youtube, uitzending gemist, etc. in de toekomst op TV te kijken misschien?
Veeleisend zijn we verder ook niet;
Schermgrootte wil ik 40" of een tikkie groter.
Budget is 350-400
Beeld moet mooi zijn (subjectief, ik weet het
Geen Orion, of Yhukimakie ofzo, ik wil er wel een paar jaar mee doen
SmartTV mag, maar chromecast o.i.d. is ook een optie
smalle rand vind ik mooi (hij komt aan de muur te hangen)
En daarbij; Moet ik juist wel of niet naar 3D TV 's kijken?
Ik denk dat je met dit budget geen goede 3D kwaliteit krijgt. Maar als het een 20x mooiere kijkervaring oplevert.. ?
Heeft iemand aanraders, tips?
[ Voor 7% gewijzigd door bord4kop op 14-12-2014 11:46 ]
| Security Management |