Hallo, ik ga deze kerst vakantie op wintersport en dan wil ik in de auto wel graag een film kijken vanaf mijn iPhone 6 Plus. Het toevoegen van 'soft' ondertiteling duurt 1 1/2 uur bij handbrake, dus wie heeft een goede manier on zo snel mogelijk mijn films met ondertiteling en in goede kwaliteit op mijn iPhone 6 Plus te kunnen zetten.
CineXPlayer werkt erg goed. Ik kopieer gewoon mkvtjes met srt en kan het zonder conversie afspelen.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
kweenie ik draai android met bs player en die trekt de ondertiteling direct het het subtitle file.
maar in jouw geval (ik ben ios noob) zou ik vlc proberen
maar in jouw geval (ik ben ios noob) zou ik vlc proberen
De iPhone 6 Plus ondersteunt Full HD resolutie, dus als je de preset van Handbrake op AppleTV 3 zet, dan wordt de resolutie van de film ongemoeid gelaten en is de conversie dus veel sneller en behoud je de beste beeldkwaliteit, met soft ondertiteling en door IOS ondersteunde geluidstreams.
VLC is inderdaad een goed alternatief, maar helaas uit de App Store verdwenen.
VLC is inderdaad een goed alternatief, maar helaas uit de App Store verdwenen.
Ik zou nPlayer of AVPlayer pakken. Werken beide super, ondersteunen bijna elk bestandsformaat en ondertiteling. De apps zijn wel betaalde apps, maar zijn hun geld wel waard. Mijn advies zou nPlayer zijn die heeft net wat meer functies.
[ Voor 3% gewijzigd door stephankamp op 14-12-2014 00:04 ]
Ik heb de instellingen van Handbrake nu gezet op AppleTV 3 zoals BellySM zei. Nu is hij een kwartiertje sneller. Volgens mij staat hij niet goed ingesteld of is er een andere manier om alleen die soft ondertiteling aan de film toe te voegen zonder dat die hele film opnieuw moet gerenderd worden.
volgens mijn heb je de comments helemaal niet gelezen.
Nou vele van deze comments hebben een manier om die ondertiteling goed af te spelen maar dat is niet wat ik zoek, ik zoek een manier om die ondertiteling via een programma op de computer in het mp4 bestand te bouwen.
Dat is dus door het helemaal niet te converteren.dus wie heeft een goede manier on zo snel mogelijk mijn films met ondertiteling en in goede kwaliteit op mijn iPhone 6 Plus te kunnen zetten.
wat jij graag wil is een snellere versie van handbrake .. een snellere pc zou helpen
ik zou niet weten of er aplicaties zijn die betere/efectievere codecs gebruiken dan handbrake
Snelste "gratis" manier is volgens mij het film/geluid bestand in een mkv bestand "inpakken" met de gewenste softtitles erbij. Vanuit mijn OSX achtergrond doe ik dat met mkvtoolnix en dan vervolgens lokaal op de iPhone afspelen met vlc of met de overige hierboven genoemde multiplayers. Echt netjes doe ik dat met de combinatie van iFlicks2 en SubsMarine, maar beiden zijn niet gratis.
Overigens kan je met Handbrake ook nog de DTS/AC3 tracks en andere onnodige soundtracks eruit laten, zodat het geconverteerde filmbestand flink kleiner (en dus sneller en handelbaarder) wordt.
Overigens kan je met Handbrake ook nog de DTS/AC3 tracks en andere onnodige soundtracks eruit laten, zodat het geconverteerde filmbestand flink kleiner (en dus sneller en handelbaarder) wordt.
welk os? Subler werkt goed en snel.
https://code.google.com/p/subler/
Is wel allen voor osx volgens mij.
Anders kan je volgens mij met plex ook geconverteerde bestanden naar je telefoon syncen.
https://code.google.com/p/subler/
Is wel allen voor osx volgens mij.
Anders kan je volgens mij met plex ook geconverteerde bestanden naar je telefoon syncen.
Wilde ook net subler aanraden mits je een Mac gebruikt, briljant programma en heerlijk dat alle info gelijk wordt meegenomen voor itunes.
|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||
VLC uit appstore installeren, vervolgens kun je het videobestand en srt gewoon naar je iDevice toeslepen.
Hartstikke bedankt voor alle reacties maar heb toch gekozen voor de betaalde app nPlayer. Nu zit ik met het probleem dat nPlayer mijn srt er niet bij pakt, Ik heb hem exact dezelfde naam gegeven en toen samen met het mp4 bestand via iTunes naar mn iPhone gesleept.
Je kan het beste Infuse Pro kopen.Het belangrijkste pluspunt is dat het alle vormen van DTS en AC3 ondersteunt wat bijna altijd wordt gebruikt voor films en series(converteren hoeft dus niet). Het ondersteunt ook bijna alle subtitles en bestanden. Het heeft ook een soort van XBMC design die alle series etc. herkent wat ik zelf heel fijn vind.
nPlayer is ook een goede keuze, alleen ondersteunt het geen DTS audioformaten welke wel vaak gebruikt worden. De beste gratis app is Dragonplayer, de VLC app alleen dan onder een andere naam.
nPlayer is ook een goede keuze, alleen ondersteunt het geen DTS audioformaten welke wel vaak gebruikt worden. De beste gratis app is Dragonplayer, de VLC app alleen dan onder een andere naam.
[ Voor 22% gewijzigd door techetga op 14-12-2014 23:13 ]
Pagina: 1