Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Met spoed wil ik graag meer weten over de Lg LH-SW 6200

Pagina: 1
Acties:
  • 339 views

• louai
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-01-2022
Zal em 2de kopen van iemand. Alleen kan ik nergens informatie vinden over dat surround set. Ik heb al gezocht op tweakers leverde echter niets op.

Het gaat over de Lg LH-SW 6200 draadloos surround set 5.1 dat weet ik wel.

Weet iemand wat meer over de specs?

Alvast bedankt

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 13:11

NeHoX

Gamer + PV

Als er niks over te vinden is. Niet kopen!

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Google is je beste vriend. Dit is wel in het Duits maar zou moeten voldoen.

• louai
Terin las alleen maar no en nein.

Los van dat zal dit een koopje zijn voor me zusje in combinatie met een 2de dolby receiver en laptop met optical uitgang usb soundcard?

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:58
Tja, voor 4-5 tientjes wellicht, als je heeeel erg gehecht bent aan draadloze achterspeakers en geen DTS-HD of TrueHD nodig hebt en je je zusje graag opzadelt met extra bekabeling in plaats van gewoon 1 HDMI-stekker. Voor de rest is het standaard goedkope ongeinspireerde plastic zilveren rommel met veel te kleine luidsprekers :P

Verder is het met apparaten van die generatie oppassen met de surrounddecoder: er zijn nogal wat apparaten die alleen dolby kunnen decoderen van de interne DVD-drive en niet een externe bron. Dat zou ik dus zeker even uittesten.

Als het ding überhaupt een optische ingang heeft... heb dat nog niet bevestigd gezien.

• louai
er zijn nogal wat apparaten die alleen dolby kunnen decoderen van de interne DVD-drive en niet een externe bron

Jeetje mina. Goed dat je dat zegt, want koop deze speciaal voor tvout en xbmc en netflix. Ik denk niet dat ie dit zal ondersteunen.

Kan je anders aub eentje zoeken van marktplaats rond 80 euro? Ben niet zo van audio. Mocht je hulp willen met website maken servers design graphic enzo vraag het zal ik je zeker van dienst zijn.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Op het forum wordt toch echt ook eigen inzet verwacht. Dat is in dit topic ver te zoeken. Sterker nog, je vraagt aan de mede-Tweakers om voor jou op Marktplaats te gaan zoeken. Dat gaat wel heel ver; dit topic krijgt dan ook een slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.