Beste Tweakers,
5 maal Windows XP machine met Outlook 2010
1 maal SBS 2003
Exchange Online Plan 1
Ik heb allemaal netjes PST's van alle mailboxen, volledige back-ups zijn aanwezig.
De 365 omgeving, Exchange Online Plan 1 zijn allemaal netjes ingericht.
Er komt ook e-mail binnen op 365, allemaal perfect.
Ik heb de Exchange Attributes verwijderd bij users op de SBS zodat de autodiscover van 2003 niet meer werkt.
Configureer ik een e-mailadres van 365 op een niet domein computer dan gaat alles goed.
Autodiscover, informatie invoeren, akkoord.
Configureer ik een e-mailadres van 365 op een domein computer, de autodiscover gaat goed, maar de credentials window gaat niet verder.
"Netwerkverbinding maken" -> OK
"Serverinstellingen voor gebruiker@domein.nl zoeken" -> OK
Dan komt er een credentials window naar voren, gegevens invoeren, worden niet geaccepteerd.

Waarschijnlijk komt dit door de SBS server, ik verwacht dat dit nog met elkaar probeert te communiceren.
Ik moet maandag live met de nieuwe omgeving.. Wie kan mij helpen?
Ondertussen blijf ik druk Google'n en proberen..
De apparatuur wordt begin 2015 vernieuwd, ik weet dat de firma nog met oude apparatuur werkt ...
Dank!
5 maal Windows XP machine met Outlook 2010
1 maal SBS 2003
Exchange Online Plan 1
Ik heb allemaal netjes PST's van alle mailboxen, volledige back-ups zijn aanwezig.
De 365 omgeving, Exchange Online Plan 1 zijn allemaal netjes ingericht.
Er komt ook e-mail binnen op 365, allemaal perfect.
Ik heb de Exchange Attributes verwijderd bij users op de SBS zodat de autodiscover van 2003 niet meer werkt.
Configureer ik een e-mailadres van 365 op een niet domein computer dan gaat alles goed.
Autodiscover, informatie invoeren, akkoord.
Configureer ik een e-mailadres van 365 op een domein computer, de autodiscover gaat goed, maar de credentials window gaat niet verder.
"Netwerkverbinding maken" -> OK
"Serverinstellingen voor gebruiker@domein.nl zoeken" -> OK
Dan komt er een credentials window naar voren, gegevens invoeren, worden niet geaccepteerd.

Waarschijnlijk komt dit door de SBS server, ik verwacht dat dit nog met elkaar probeert te communiceren.
Ik moet maandag live met de nieuwe omgeving.. Wie kan mij helpen?
Ondertussen blijf ik druk Google'n en proberen..
De apparatuur wordt begin 2015 vernieuwd, ik weet dat de firma nog met oude apparatuur werkt ...
Dank!
[ Voor 4% gewijzigd door ThinClientQ op 13-12-2014 22:26 ]