Toon posts:

Rapcom 1680x1050 beeldscherm. Waar kan ik er een vinden?

Pagina: 1
Acties:
  • 372 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat dit een scherm is die niet meer gemaakt wordt, maar ik kan op internet (marktplaats/ebay/noem maar op) geen enkele informatie vinden waar deze uberhaupt te kopen viel/valt. Is er iemand die hier meer over weet? Ik heb ook al een advertentie online gegooid waar ik foto's op heb staan: [link]

Specificaties:

Merk: RAPCOM
Resolutie: 1680 x 1050
Scherm diagonaal: 22 inch
Beeldverhouding: 16:10
model 2288C

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hou ook rekening met het feit dat als je precies hetzelfde scherm kan vinden, dat niet betekend dat het beeld ook gelijk is. Zelfs al koop je 2 schermen tegelijk nieuw in de winkel kan het zijn dat er 2 verschillende panelen in zitten waardoor je nooit hetzelfde beeld kan krijgen. Koop je een scherm wat een half jaar later gemaakt is maakt dat de kans alleen maar groter.

Verder worden schermen altijd maar een beperkte tijd gemaakt. Hoe ouder ze worden hoe moelijker het word om zo'n zelfde scherm te vinden. Dit is met en merk als Samsung al zo en helemaal met een onbekender merk.

Misschien kan je nog ergens zo'n ding vinden als je goed zoekt. Anders moet je toch aan 2 nieuwe schermen gaan denken.

• ElMacaroni
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-01 00:24

ElMacaroni

Laat de zon maar komen!

Volgens mij is het een 22" & 16:10 ...

SE2200+14xSF170S & SE1500M+4xTSM-375

Verwijderd

Topicstarter
PilatuS schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 21:59:
Hou ook rekening met het feit dat als je precies hetzelfde scherm kan vinden, dat niet betekend dat het beeld ook gelijk is. Zelfs al koop je 2 schermen tegelijk nieuw in de winkel kan het zijn dat er 2 verschillende panelen in zitten waardoor je nooit hetzelfde beeld kan krijgen. Koop je een scherm wat een half jaar later gemaakt is maakt dat de kans alleen maar groter.

Verder worden schermen altijd maar een beperkte tijd gemaakt. Hoe ouder ze worden hoe moelijker het word om zo'n zelfde scherm te vinden. Dit is met en merk als Samsung al zo en helemaal met een onbekender merk.

Misschien kan je nog ergens zo'n ding vinden als je goed zoekt. Anders moet je toch aan 2 nieuwe schermen gaan denken.
Ik heb er al 2. Ik wil er 3 :X
En ja dit zijn geen topschermen ofzo en als je goed kijkt zie je een heel klein kleur verschil. Reden voor mij om er nog 1 te willen is dus omdat ik er al 2 heb en omdat deze schermen realtief goedkoop zijn.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Alsof er niet meer relatief goedkope schermen te vinden zijn :o Zeker tweedehands!

Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Topicstarter
Room42 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 22:10:
Alsof er niet meer relatief goedkope schermen te vinden zijn :o Zeker tweedehands!
He bah. Eigenlijk heb je gewoon 100% gelijk hoor. Ik dacht alleen dat het mooi zou zijn om 3 dezelfde naast elkaar te hebben. Misschien is het idd beter om gewoon een andere te kiezen en die in het midden te zetten.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:12

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste Limeroundup,
oproepjes als dit horen in de vraagsectie van de V&A.

Succes!

[ Voor 16% gewijzigd door br00ky op 14-12-2014 09:56 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.