Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas01962
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-09 00:39
Vandaag was ik assassin's Creed unity aan het spelen. Alles werkte goed maar opeens crashte het spel. Ik besloot daarom om het spel met de taakmanager te sluiten. Na een paar uur wilde ik het spel weer opstarten. Nu blijkt dat ik alles kwijt ben en helemaal overnieuw moet beginnen. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:45
thomas01962 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 21:44:
Vandaag was ik assassin's Creed unity aan het spelen. Alles werkte goed maar opeens crashte het spel. Ik besloot daarom om het spel met de taakmanager te sluiten. Na een paar uur wilde ik het spel weer opstarten. Nu blijkt dat ik alles kwijt ben en helemaal overnieuw moet beginnen. Heeft iemand hier een oplossing voor?
En wat heb je zelf gedaan om het probleem op te lossen?

Enige inzet is wel vereist voordat je een post maakt en vraagt om hulp bij Tweakers namelijk.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas01962
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-09 00:39
Ik het de rest van het internet voor oplossingen maar hier weinig gevonden. Ik heb ook gekeken of ik iets aan de save game map van het spel kon doen maar deze is verwijdert denk ik. Ook heb ik nog geprobeerd of het aan de synchronisatie met Uplay lag. Ik heb uit deze dingen nog geen oplossing kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 08:11

artificial_sun

Mazda Rx7

zit de save map in program files of my documents?

of een andere map?

Stadia was beter....