Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc dient voor: internet, een tiental pagina's tegelijk open, tergelijkertijd downloaden van een film of converteren van films en ik heb een NAS waarop 4 IP camera's aangesloten zijn, deze kunnen bekijken met de surveillance software van Synology. Meestal staan deze toepassingen allemaal tegelijk open. En mogelijks op de achtergrond nog een virusscan...Geen games worden gespeeld
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen vaste prijs in gedachten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
scherm (HP W2207) en printer zijn nog voorhanden
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik dacht geen videokaart nodig te hebben, maar dat weet ik eigenlijk niet in verband met het bekijken van de 4 IP camera's die opgenomen zijn met de Synology NAS en deze op de computer bekijk. Nu geeft dit problemen met mijn oudere computer.
[Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem zou stil moeten zijn, is belangrijk en verschillende taken tegelijk kunnen doen zonder problemen..
Ga je overklokken?
Nee
Kunnen jullie eens bekijken wat jullie ervan vinden.
Aanpassingen zijn welkom.
De pc dient voor: internet, een tiental pagina's tegelijk open, tergelijkertijd downloaden van een film of converteren van films en ik heb een NAS waarop 4 IP camera's aangesloten zijn, deze kunnen bekijken met de surveillance software van Synology. Meestal staan deze toepassingen allemaal tegelijk open. En mogelijks op de achtergrond nog een virusscan...Geen games worden gespeeld
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen vaste prijs in gedachten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
scherm (HP W2207) en printer zijn nog voorhanden
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik dacht geen videokaart nodig te hebben, maar dat weet ik eigenlijk niet in verband met het bekijken van de 4 IP camera's die opgenomen zijn met de Synology NAS en deze op de computer bekijk. Nu geeft dit problemen met mijn oudere computer.
[Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem zou stil moeten zijn, is belangrijk en verschillende taken tegelijk kunnen doen zonder problemen..
Ga je overklokken?
Nee
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 165,50 | € 165,50 |
| 1 | MSI H97M-G43 | € 79,80 | € 79,80 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 71,- | € 71,- |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 48,86 | € 48,86 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 86,50 | € 86,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,51 | € 67,51 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 13,22 | € 13,22 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 96,- | € 96,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 688,29 | |
Kunnen jullie eens bekijken wat jullie ervan vinden.
Aanpassingen zijn welkom.