Spontane barst in scherm versus garantie?

Pagina: 1
Acties:
  • 282 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:28
Graag zou ik jullie advies willen in dezen bij de aankoop van een 2-in-1'tje, probleem is dat er een probleem mee is. Touchscreen is altijd fijn, maar hier zit een barst in in de hoek waardoor dat raar reageert. Bonnetje zit erbij en het ding is een paar maandjes oud van de Mycom, volgens mij handelt deze vriend ter goeder trouw.

Afbeeldingslocatie: http://s22.postimg.org/lxsuughlt/Capture2.png

Dit was wat hij erover te zeggen had.
De laptop stond op het bureau, filmpje aan, en plots sprong de barst er in. Het lijkt op een klein spinnenweb met 2 grote dunne uitlopers. Als je er met je duim overheen gaat voel je geen putje of iets dergelijks, wat op zich aangeeft dat er niets opgevallen is oid. Ook de hoeken van de laptop/tablet hebben geen schade, heeft altijd in een sleeve gezeten :) Ik heb er ook aan gedacht dat hij misschien in de fabriek of bij de retailer ooit eens onder druk heeft gestaan ofzo, en daardoor plots sprong. Temperatuur lijkt me onwaarschijnlijk, hij staat eigenlijk altijd op kamertemperatuur, en verder word hij zeker in die hoek ook niet warm tijdens gebruik of opladen..
Graag zou ik hem willen overnemen en touch heb ik niet direct nodig, maar vooral een laptopachtig dingetje wat licht is en een goede accuduur heeft, maar nu vraag ik me af hoe groot de kans is dat het goed gaat als ik hem inlever voor garantie. Touch gebruiken heb ik liever wel als ik hem loskoppel :P De bewijslast ligt immers bij de winkel voor de eerste zes maanden, en gezien de volgende tekst heb ik zoiets van: ok. Maar voor mij kost het wel geld. Zouden jullie het aandurven het over te nemen?

[ Voor 4% gewijzigd door Racing_Reporter op 13-12-2014 21:15 ]

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit is een aankoopbeslissing, geen garantievraag. Simpele oplossing: laat die vriend eerst zelf de garantieafhandeling doen, en koop hem dan pas over.

Maar zonder dat er eerst een claim is gedaan, is er geen topic. Oftewel: slotje :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.