Games uit Duitsland kopen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 595974

Topicstarter
Goeienavond,

Ik sta op t punt een ps4 te gaan kopen in duitsland, nu heb ik al kunnen vinden dat dit geen probleem is wat betreft taalinstellingen, en online gamen.
Maar nu ik toch in duitsland ga kopen zat ik te denken om ook wat games te halen, maar mijn duits is niet geweldig. Dus mijn vraag is, als ik games zoals Gta V, farcry 2, Battelfield etc. Uit duitsland haal, zijn deze dan gewoon in t engels? En kun je hiermee gewoon online gamen?

Ik hoor graag van jullie antwoorden/ervaringen.

Gr Roy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:12
Ik denk het, maar meestal zijn de covers Duits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 597256

ik woon zelf ook vlak bij de grens, en heb het ook wel eens over wogen maar na vragen aan de verkoper blijkt dat het meestal toch niet in het nederlands te krijgen is de taal instellingen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Maar Nederlands hoeft ook niet voor mij, games mogen best Engels zijn.
Sterker nog ik vind dat zelfs beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 597256

duitse games kun je ook gewoon online spelen maar de taal kun je meestal niet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nice! En hoe kan ik zien of een game duits of engels is? Net als in dat er in nederland games in t engels zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:14
Is het bloed niet groen in Duitse games?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Oke die snap ik niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:14
Gewoon, letterlijk zoals ik zei ;)

nieuws: Carmageddon voor Android is uitgebracht
Het origineel uit 1997 zorgde voor veel ophef wegens het bloedige karakter van het spel en het feit dat spelers gestimuleerd werden voetgangers omver te rijden. In Duitsland mocht het spel alleen na een aanpassing verkocht worden, de voetgangers waren daar zombies met groen bloed. Ook leidde het spel tot kamervragen in Nederland.
Ik weet eigenlijk niet of dat nu nog zo is.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Oke die had ik niet zien aankomen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:18

Gotiniens

Fairly odd Tim

Veel Duitse games zijn gecensureerd. Ik weet van een oud duitse klasgenoot. Dat hij veel games bestelde in Oostenrijk of Zwitserland. De games zijn daar wel in het Duits, maar zonder de censuur.

Ikzelf zou dus geen games in Duitsland halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikkwittet
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-05 14:58
Hakenkruizen zijn weg geblurred. Dus de south park game bv. Heeft hele delen er niet in zitten. Gears of war was daar verboden en zo zijn er nog meer dingen die dan niet te spelen zijn in duitsland. En er is een kans dat de taal 'hardcoded' is in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 641718

De meeste spellen die je koopt in duitsland zijn standaard duits.
Slechts enkele spellen kun je veranderen naar een andere taal. bijvoorbeeld engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 634794

Staat het gewoon niet op de achterkant van zo'n verpakking? Maar goed als er nauwelijks prijsverschil is kun je beter de games in Nederland kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 641718

Er is wel degelijk prijs verschil.
Maar ik zal iig kijken of je het kan retouneren als je uiteindelijk toch een duitse game krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:00
Voor bepaalde spellen gewoon al eens V&A in de gaten houden, zitten vaak hele leuke aanbiedingen tussen.
Pagina: 1