Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC is voornamelijk bedoeld voor gamen. Ik wil misschien ook een klein beetje gaan video bewerken maar dat is niet bepalend voor de PC configuratie. Het moet vooral een degelijk pc zijn die een aantal jaren mee kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zoals de titel zegt mag de PC ongeveer 600-700 euro kosten. Dit zijn te kosten die komen uit de tabellen van Pricewatch. Ik heb nu 600-700 euro aangegeven omdat de prijzen bij de winkels vaak iets hoger liggen. Dus het wenslijstje mag tussen de 600 en 700 euro zitten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er zijn 2 onderdelen die ik meeneem vanuit mijn oude PC.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb al een lijstje samengesteld. Ik zou graag jullie feedback willen over dit systeem.
Ga je overklokken?
Ik ben wel van plan te gaan overklokken. Voornamelijk de CPU. Daaorm ben ik niet helemaal zeker over de voeding. Of deze wel groot genoeg is. AMD CPU verbruiken nogal veel stroom en wanneer je overklokt zeker.
Mijn vragen zijn
Is dit lijstje zo compleet?
Voldoet het als ik ook ga overklokken? (voeding)
Zijn er misschien betere componenten waarvoor ik kan kiezen?
De PC is voornamelijk bedoeld voor gamen. Ik wil misschien ook een klein beetje gaan video bewerken maar dat is niet bepalend voor de PC configuratie. Het moet vooral een degelijk pc zijn die een aantal jaren mee kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zoals de titel zegt mag de PC ongeveer 600-700 euro kosten. Dit zijn te kosten die komen uit de tabellen van Pricewatch. Ik heb nu 600-700 euro aangegeven omdat de prijzen bij de winkels vaak iets hoger liggen. Dus het wenslijstje mag tussen de 600 en 700 euro zitten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er zijn 2 onderdelen die ik meeneem vanuit mijn oude PC.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | WD Green WD10EZRX | € 48,58 | € 48,58 |
| 1 | Lite-On IHOS104 Zwart | € 52,09 | € 52,09 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 100,67 | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb al een lijstje samengesteld. Ik zou graag jullie feedback willen over dit systeem.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-6300 Black Edition | € 89,95 | € 89,95 |
| 1 | MSI 970 Gaming | € 91,95 | € 91,95 |
| 1 | MSI Radeon R9 280 Gaming 3G | € 189,99 | € 189,99 |
| 1 | Corsair Graphite 230T | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 32,50 | € 32,50 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 54,05 | € 54,05 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 93,60 | € 93,60 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 672,94 | |
Ga je overklokken?
Ik ben wel van plan te gaan overklokken. Voornamelijk de CPU. Daaorm ben ik niet helemaal zeker over de voeding. Of deze wel groot genoeg is. AMD CPU verbruiken nogal veel stroom en wanneer je overklokt zeker.
Mijn vragen zijn
Is dit lijstje zo compleet?
Voldoet het als ik ook ga overklokken? (voeding)
Zijn er misschien betere componenten waarvoor ik kan kiezen?