Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Een HTPC/game systeem Vooral om films mee te kijken en een potje fifa/GTA/Saintsrow te spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo min mogelijk voor zo veel mogelijk kwaliteit. 500/600
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niet echt, ik heb wel nog een 6870 liggen en een phenomII x4 processor. voor de rest tv natuurlijk(full hd)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een stille pc omdat hij in de woonkamer komt te staan dat is echt een must
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals ik al zei geluidsniveau moet echt miniem zijn, voor de rest wil ik gewoon (bijna)alle games erop kunnen spelen. hoeft niet op hoge settings ik heb namelijk ook een volwaardige gamepc
Ga je overklokken?
Ja, ik heb voor deze cpu gekoezen omdat hij goedkoop is maar degelijk presteert as je hem op zijn staart trapt
Denken jullie dat dit voldoet aan mijn eisen vooral geluidsproductie of hebbenn jullie betere suggesties
Een HTPC/game systeem Vooral om films mee te kijken en een potje fifa/GTA/Saintsrow te spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo min mogelijk voor zo veel mogelijk kwaliteit. 500/600
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niet echt, ik heb wel nog een 6870 liggen en een phenomII x4 processor. voor de rest tv natuurlijk(full hd)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een stille pc omdat hij in de woonkamer komt te staan dat is echt een must
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals ik al zei geluidsniveau moet echt miniem zijn, voor de rest wil ik gewoon (bijna)alle games erop kunnen spelen. hoeft niet op hoge settings ik heb namelijk ook een volwaardige gamepc
Ga je overklokken?
Ja, ik heb voor deze cpu gekoezen omdat hij goedkoop is maar degelijk presteert as je hem op zijn staart trapt
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G3258 Boxed | € 60,95 | € 60,95 |
| 1 | ASRock H97M Anniversary | € 72,75 | € 72,75 |
| 1 | Asus GTX750TI-PH-2GD5 | € 132,50 | € 132,50 |
| 1 | BitFenix Phenom Micro-ATX Zwart | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 26,- | € 26,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | be quiet! Pure Power L8 430W CM | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 93,60 | € 93,60 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 559,65 | |
Denken jullie dat dit voldoet aan mijn eisen vooral geluidsproductie of hebbenn jullie betere suggesties