Suggestie: Energielabel Stofzuiger

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Hai :w

Het lijkt me een goed idee om de gegevens die op het energielabel van een stofzuiger te vinden zijn, ook in de pricewatch te kunnen bekijken (en op filteren).

Elke stofzuiger heeft een energielabel en bevat belangrijke info als:
• Reinigingsklasse op tapijt
• Reinigingsklasse op harde vloeren
• Stof heruitstoot klasse
• Energieklasse
• jaarlijks stroomverbruik (kWh/jaar) (= 50 zuigbeurten op een woonopp. van 87m² waar elke plek 4x wordt gepasseerd)

Energielabel:
Afbeeldingslocatie: http://www.energielabel.nl/media/1277746/energielabel_stofzuiger_200x418.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:35

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik ga dit morgen even overleggen, klinkt op zich goed. Dan moeten ze natuurlijk nog ingevuld worden, maar dat gaat ons op dit moment even teveel tijd kosten (andere projecten, vakanties etc). Voel jij je geroepen om (een groot deel van) de ~140 stofzuigers in te vullen? Je hebt kortgeleden al een boel stofzuigers voorzien van up to date info, dus ik gok dat jou dat wel moet lukken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Glaanie schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:48:
Ik ga dit morgen even overleggen, klinkt op zich goed. Dan moeten ze natuurlijk nog ingevuld worden, maar dat gaat ons op dit moment even teveel tijd kosten (andere projecten, vakanties etc). Voel jij je geroepen om (een groot deel van) de ~140 stofzuigers in te vullen? Je hebt kortgeleden al een boel stofzuigers voorzien van up to date info, dus ik gok dat jou dat wel moet lukken :p
Yup, dat kan ik zeker doen :*)
Serie'tje op ene scherm en stofzuigers up-to-date brengen op het andere ^^

Binnenkort wellicht een nieuwe stofzuiger nodig, vandaar, heh

[ Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 17-12-2014 21:54 ]

• SmokingCrop
  • Niet online
Nog iets wat me opviel is dat de slider van geluidssterkte enkel filtert op minimum aantal dB(A).
Je kan dus niet zoeken naar een stille stofzuiger.

• Glaanie

Glaanie

SmokingCrop schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:53:
[...]

Yup, dat kan ik zeker doen :*)
Serie'tje op ene scherm en stofzuigers up-to-date brengen op het andere ^^

Binnenkort wellicht een nieuwe stofzuiger nodig, vandaar, heh
Done. Onder de groep Energielabel vind je nu de 5 nieuwe opties + de bestaande specificatie Geluidssterkte. Let op dat je bij Energieverbruik het jaarlijkse energieverbruik invult, gewoon zoals op het label staat :) Ik zie ze vanzelf wel verschijnen in het meldpunt, alvast onwijs bedankt!

Edit: Als bonus ook een virtuele specificatie met de energiekosten per jaar toegevoegd. Deze kan je niet invullen (en zie je ook niet in het meldpunt), maar wordt automatisch getoond als Energieverbruik is ingevuld.
SmokingCrop schreef op donderdag 18 december 2014 @ 03:03:
Nog iets wat me opviel is dat de slider van geluidssterkte enkel filtert op minimum aantal dB(A).
Je kan dus niet zoeken naar een stille stofzuiger.
Slider omgewisseld :)

[ Voor 16% gewijzigd door Glaanie op 18-12-2014 08:55 ]

• SmokingCrop
  • Niet online
Glaanie schreef op donderdag 18 december 2014 @ 08:45:
[...]
Done. Onder de groep Energielabel vind je nu de 5 nieuwe opties + de bestaande specificatie Geluidssterkte. Let op dat je bij Energieverbruik het jaarlijkse energieverbruik invult, gewoon zoals op het label staat :) Ik zie ze vanzelf wel verschijnen in het meldpunt, alvast onwijs bedankt!
Miele & Bosch gedaan.
Bezig met Dyson, maar zie nu dat die energielabel die ze op de hoofdpagina van het product zetten niet klopt.. De juiste is enkel te vinden in de handleiding onderaan dus heb ik daar veel verkeerd ingevuld qua energielabel :X (zal die als ze goed gekeurd zijn, wel even aanpassen :>)

edit: paar van Philips gedaan, alle van Siemens, AEG en de Electrolux ones.
Zitten een paar zeer interessante tussen bij Electrolux, slechts 61 dB(A) en toch A voor stofuitstoot & harde vloeren en een C voor tapijt. :o B)

[ Voor 12% gewijzigd door SmokingCrop op 19-12-2014 00:26 ]

• Glaanie

Glaanie

SmokingCrop schreef op donderdag 18 december 2014 @ 22:16:
[...]

Miele & Bosch gedaan.
Bezig met Dyson, maar zie nu dat die energielabel die ze op de hoofdpagina van het product zetten niet klopt.. De juiste is enkel te vinden in de handleiding onderaan dus heb ik daar veel verkeerd ingevuld qua energielabel :X (zal die als ze goed gekeurd zijn, wel even aanpassen :>)
Nais! Ik ga ze morgen allemaal nalopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Glaanie schreef op donderdag 18 december 2014 @ 22:36:
[...]

Nais! Ik ga ze morgen allemaal nalopen :)
Net gezien dat de 5 jaar garantie na registratie bij de Electrolux modellen, enkel bij de UltraCaptic series is.
De rest heeft 2 jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

SmokingCrop schreef op zondag 21 december 2014 @ 18:34:
[...]

Net gezien dat de 5 jaar garantie na registratie bij de Electrolux modellen, enkel bij de UltraCaptic series is.
De rest heeft 2 jaar garantie.
Zo te zien is dit inmiddels al opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOMMY1985
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-09 14:40
Voor rowenta waren nog niet alle apparaten toegevoegd. Waaronder de onderstaande die wel bij jullie in de pricewatch staat.

http://www.rowenta.de/Pages/catalog/Home-cleaning/Wet-and-dry/COMPACT-FORCE-CYCLONIC-RO-7837.aspx

Alle gegevens en energielabels om alle Rowenta stofzuigers toe te voegen vindt je in onderstaande PDF
http://www.rowenta.de/PublishingImages/Downloads/Rowenta_Staubsauger_Sortiment_2014_im_Vergleich.pdf

Lisse Live 4400Wp ZZW

Pagina: 1