Tweakerts,
afgelopen week heb ik het BBG mainstream gamesysteem besteld in losse componenten, met als enige wijziging dat ik de standaard CPU (i5 4590) heb vervangen voor een i5 4690k. Het gaat dus om de volgende setup:
Wat ik al heb geprobeerd:
-Stekkers opnieuw erin drukken
-Zonder videokaart gestart
-Geheugenbankjes gewisseld van positie, en ook met 1 stuk geprobeerd
Nu ben ik zojuist aan het zoeken geweest, en nu lees ik het e.e.a. over dat de BIOS van het moederbord mogelijk niet goed is? En dat deze geupdate moet worden (met een oude processor? WTF is dat voor een shit)?
Zou iemand mij verder kunnen helpen, waar moet ik het zoeken, en hoe kan ik dingen uitsluiten?
afgelopen week heb ik het BBG mainstream gamesysteem besteld in losse componenten, met als enige wijziging dat ik de standaard CPU (i5 4590) heb vervangen voor een i5 4690k. Het gaat dus om de volgende setup:
Vol goede moed alles afgelopen avond in elkaar gezet, en ben toen de computer gaan booten. Helaas... Niks! Computer start, fans draaien, harde schijf gaat draaien, maar naar 1 seconde ofzo start de computer opnieuw op, en blijft in een boot loop o.i.d. hangen. Ik krijg ook geen beeld verder.Cooler Master Hyper 212 EVO
CoolerMaster PSU VS Serie 550Watt V550S
Crucial DDR3 Ballistix Tactical LP 2x4GB 1600 C8
Crucial SSD MX100 256GB
Fractal Design Define R4 Black Pearl
Gigabyte G1.Sniper B5
Gratis verzenden binnen Nederland
Intel Core i5 4690K
MSI GeForce GTX 970 GAMING
Seagate 7200.14 ST2000DM001 2TB
Wat ik al heb geprobeerd:
-Stekkers opnieuw erin drukken
-Zonder videokaart gestart
-Geheugenbankjes gewisseld van positie, en ook met 1 stuk geprobeerd
Nu ben ik zojuist aan het zoeken geweest, en nu lees ik het e.e.a. over dat de BIOS van het moederbord mogelijk niet goed is? En dat deze geupdate moet worden (met een oude processor? WTF is dat voor een shit)?
Zou iemand mij verder kunnen helpen, waar moet ik het zoeken, en hoe kan ik dingen uitsluiten?
Vaak bu'j te bang!