Hallo beste tweakers
Dit is het eerst dat ik dit forum echt gebruik dus als er wat domme fouten in staan weet je waarom alvast bedankt voor je begrip
Zoon 2 jaar geleden heeft mijn vader voor mijn verjaardag een computer gegeven de Acer Aspire x3470
Hier zijn de globale specificaties:
Processor: AMD 6
Processor nummer: 3600
Processor kernen Quad core
Ram geheugen: 8 GB DIMM DDR3 (heb ik zelf al vol gepropt geen Slots voor meer geheugen over)
En mijn video kaart heb ik vervangen voor de: AMD HD 7750 1 GB GDDR5
Moeder bord kan ik nergens vinden helaas
Wat dus het probleem een beetje is is dat mijn pc al ouder begint te worden.
Sommige games moeten al op lagere graphics en gta 4 draait niet eens
En ik vraag me dus af als het al nodig is om een nieuwe aan te gaan schaffen.
Ik zelf gebruik mijn pc zeer vaak om op te gamen.
Dus mijn 3 vragen zijn:
1 hoe lang is het nog slim om te wachten 1 jaar half jaar 2 jaar?
want is over 1 a 2 jaar 4k zo standaard dat ik dat dan beter gelijk kan nemen.
2 Hoeveel kost het ongeveer om een beest van een pc te hebben en alles te kunnen spelen tussen nu en de komende 3 a 4 jaar gewoon op high of ultra.
3 En hoeveel kost het om een pc te hebben die gewoon goed is en 3 a 4 jaar mee kan en alle games gewoon aan kan en dus dat de zware games gewoon op normaal draaien niet laag want dat ziet er niet echt mooi uit.
Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven en uiteindelijk zelf ook kennis kan delen met andere mensen.
Groetjes MantisMeister
Dit is het eerst dat ik dit forum echt gebruik dus als er wat domme fouten in staan weet je waarom alvast bedankt voor je begrip
Zoon 2 jaar geleden heeft mijn vader voor mijn verjaardag een computer gegeven de Acer Aspire x3470
Hier zijn de globale specificaties:
Processor: AMD 6
Processor nummer: 3600
Processor kernen Quad core
Ram geheugen: 8 GB DIMM DDR3 (heb ik zelf al vol gepropt geen Slots voor meer geheugen over)
En mijn video kaart heb ik vervangen voor de: AMD HD 7750 1 GB GDDR5
Moeder bord kan ik nergens vinden helaas
Wat dus het probleem een beetje is is dat mijn pc al ouder begint te worden.
Sommige games moeten al op lagere graphics en gta 4 draait niet eens
En ik vraag me dus af als het al nodig is om een nieuwe aan te gaan schaffen.
Ik zelf gebruik mijn pc zeer vaak om op te gamen.
Dus mijn 3 vragen zijn:
1 hoe lang is het nog slim om te wachten 1 jaar half jaar 2 jaar?
want is over 1 a 2 jaar 4k zo standaard dat ik dat dan beter gelijk kan nemen.
2 Hoeveel kost het ongeveer om een beest van een pc te hebben en alles te kunnen spelen tussen nu en de komende 3 a 4 jaar gewoon op high of ultra.
3 En hoeveel kost het om een pc te hebben die gewoon goed is en 3 a 4 jaar mee kan en alle games gewoon aan kan en dus dat de zware games gewoon op normaal draaien niet laag want dat ziet er niet echt mooi uit.
Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven en uiteindelijk zelf ook kennis kan delen met andere mensen.
Groetjes MantisMeister