Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Afbeelding in de footer plaatsen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond, misschien is er iemand die mij kan helpen met de juiste code.

Ik ben een website aan het maken in Weebly http://family-dynamics.weebly.com/

Nou wil ik graag zoals de header waar de afbeelding in zit met de oranje rand deze ook beneden aan de pagina, alleen dan de oranje rand met witte binnenkant (afmeting 960px bij 200px), waarin ik dan mijn contactgegevens kan plaatsen. Dus niet onder de pagina.

Ik krijg het alleen niet voor mekaar hoe ik dat nu in de footer moet plaatsen. Alles wat ik probeer trekt de onderkant van de pagina uit zijn verband. Het liefst zou ik een code willen waarin ik een afbeelding als achtergrond kan plaatsen, zodat ik verder met het CMS alles er in kan plaatsen en dat dit op alle pagina's beneden aan de pagina verschijnt.

Alvast bedankt!!

Wat er nu bij de footer staat is het volgende:

#footer-wrap {
background: #eae9e8 url(footer-wrap.png) repeat-x;
min-width: 920px;
top: -38px;
position: relative;
}

#footer {
background: url(main-bot-footer.png) no-repeat;
font-size: 12px;
color: #6f6f6f;
padding: 95px 42px 50px;
width: 870px;
margin: 0 auto;
text-align: right;
font-family: Arial, Helvetica, sans-serif;
}

#footer p {
font-size: 13px;
}

#footer a {
color: #8ba0b4;
}

#footer a:hover {
color: #4f8ac3;
}

#footer .paragraph ul {
margin:0px !important;
padding:0px !important;
}

#footer .paragraph li {
list-style:none !important;
}

#footer span {
vertical-align: middle;
}

#footer h2 {
font-family: "Lucida Sans Unicode", "Lucida Grande", sans-serif;
color: #4d4d4d;
font-size: 1.2em;
padding: .5em 0;
margin-bottom:2px;
border-bottom:#bbb 1px solid;
}

.wsite-footer { /* make sure enough space between element footer and attribution */
margin-bottom: 15px;
}

• NielsNL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-11 08:08

NielsNL

DigiCow

Op het moment zie ik nog geen footer, dus is me onduidelijk waar je precies de afbeelding wilt hebben.
Probeer eerst een stukje teks op de juiste plaats te krijgen, en probeer het daarna met een afbeelding.

M'n Oma is een site aan het haken.

Verwijderd

Topicstarter
Ja waarschijnlijk heb ik het niet duidelijk uitgeleged.

Via een div heb ik nu de afbeelding geplaatst waar ik hem graag zou willen hebben als achtergrond, zodat ik met het cms er toch overheen kan schrijven en andere afbeeldingen in plaatsen.

http://testfamilydynamics.weebly.com/

Het moet dus onderaan de pagina komen en niet in de footer.

Zo ziet de css eruit van de pagina;

*snip*

Modbreak: als je álle code moet posten om je probleem uit te kunnen leggen dat heb je zelf niet genoeg onderzoek gedaan om je probleem op te lossen. Als je code post, doe dat dan in de eerste plaats in code-tags en in de tweede plaats alleen dat stukje code dat relevant is voor je probleem.

[ Voor 95% gewijzigd door NMe op 14-12-2014 12:14 ]

• NielsNL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-11 08:08

NielsNL

DigiCow

Het lijkt erop dat je niks in de echte footer mag/kan plaatsen, want die wordt via een script van het CMS apart opgehaald.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Jgdzga13L6FtEZMFpeYZcQji/thumb.png

Het is erg moeilijk om hiermee te helpen, omdat ik de beperkingen van dit CMS niet ken.
Met pure html/css is het eenvoudiger.

M'n Oma is een site aan het haken.