Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben van plan een nieuwe bluetooth speaker te kopen die tussen de 100 en 170 euro kost. Ik heb veel reviews gelezen en ben tot de conclusie gekomen dat ik zal moeten kiezen tussen de Sony SRS-X3, Logitech UE boom en de JBL Charge 2*. Welke zou ik kiezen? Andere aanbevelingen zijn ook welkom.

Groetjes,

Tijn

*Ik heb veel gelezen over ''distortion'' waarmee de JBL Charge 2 mee te maken heeft. Heeft iemand hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:08

Audione0

Strijdt der titanen

Kijk eens naar "Cambridge audio go V2". Met NFC voor makkelijke koppeling.
Klinkt subliem en zeker voor het geld. Er zit zitten aparte units in voor hoog, laag en midden. het laag word dmv een passief membraan wat aan de achterkant zit wat een mooi laag weergave geeft.

Ik weet niet of je het merk kent. Cambridge Audio is een beter audio merk, vergelijkbaar bij Rotel, arcam etc. Je vindt het alleen niet bij een mediamarkt en consorten.

Met de batterij kun je 18 uur doen

https://www.google.nl/#q=cambridge+audio+go+v2

[ Voor 21% gewijzigd door Audione0 op 12-12-2014 22:20 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Aankoopadvies dus een schopje naar CEA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-08 16:04
Een beetje laat misschien, maar ik heb de JBL Charge 2 speaker nu 4 maanden in gebruik. De distortion waar je over hebt gelezen is bij mijn speaker ook het geval. Ik had al een mail naar JBL gestuurd en die gaf aan om eerst te proberen de speaker te ruilen in de winkel en als de distortion nog steeds is, dan kon ik hem opsturen naar JBL en gaan ze het probleem onderzoeken.

De distortion zelf is niet hinderlijk, want je hoort het eigenlijk zelden. En de keren dat je het hoort moet je het of toevallig net merken of er echt naar zoeken om te horen zeg maar. Tuurlijk, het feit dat er bij sommige modellen distortion op kan treden is niet goed, maar de speaker is verder uitstekend en ik ben er erg over te spreken.

YouTube: MotorcycleGeek