Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Daarnaast wat standaard huis, tuin en keuken dingetjes maar ik twijfel er niet in dat de pc dat kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
maximale prijs is 1000,- randapparatuur en monitor heb ik. Het gaat dus echt om de systeemkast.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
SSD en Windows licentie heb ik al.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een dikke videokaart
. Ik denk dat de 970 aan mijn eisen gaat voldoen (1080p met high/ultra settings) 8gb geheugen lijkt mij voldoende?.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia videokaart staat vast wegens persoonlijke voorkeur. Intel processor eerlijk gezegd ook. Ik ben er al redelijk zeker van dat ik de juiste processor heb uitgekozen om geen bottleneck te hebben en future proof (zover mogelijk) te zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst wel zo stil mogelijk maar ik game toch met een headset op dus het is niet heel belangrijk..
Ga je overklokken?
Nee. Ik ben echt een leek en ga niet met mijn dure spullen prutsen
.
Ik ben al zo vrij geweest een lijstje samen te stellen wat in mijn ogen een aardig uitgangspunt is. Wel stel ik jullie meningen zéér op prijs om tot een goede keuze te komen.
Vooral de systeemkast ben ik niet zeker over en hoor graag over alternatieven.
Voornamelijk gamen. Daarnaast wat standaard huis, tuin en keuken dingetjes maar ik twijfel er niet in dat de pc dat kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
maximale prijs is 1000,- randapparatuur en monitor heb ik. Het gaat dus echt om de systeemkast.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
SSD en Windows licentie heb ik al.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een dikke videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia videokaart staat vast wegens persoonlijke voorkeur. Intel processor eerlijk gezegd ook. Ik ben er al redelijk zeker van dat ik de juiste processor heb uitgekozen om geen bottleneck te hebben en future proof (zover mogelijk) te zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst wel zo stil mogelijk maar ik game toch met een headset op dus het is niet heel belangrijk..
Ga je overklokken?
Nee. Ik ben echt een leek en ga niet met mijn dure spullen prutsen
Ik ben al zo vrij geweest een lijstje samen te stellen wat in mijn ogen een aardig uitgangspunt is. Wel stel ik jullie meningen zéér op prijs om tot een goede keuze te komen.
Vooral de systeemkast ben ik niet zeker over en hoor graag over alternatieven.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 164,- | € 164,- |
| 1 | MSI B85-G43 Gaming | € 86,95 | € 86,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 348,95 | € 348,95 |
| 1 | Corsair Carbide SPEC-02 Red Led | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical 8GB DDR3 PC3-12800 | € 82,72 | € 82,72 |
| 1 | Corsair CS650M | € 77,90 | € 77,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 811,52 | |