Is het niet mogelijk om een selectie te hebben NIEUW, dit om al die Refurbished/ sec. hand/ pre owner etc zooi al in de price watch eruit te kunnen selecteren. Vooral met Apple is het een rommeltje.
.
.
Onze sponsor Centralpoint? Hoe kom je daar zo bij?Toine1 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 20:38:
Hier eentje van jullie sponsor zelf CENTALPOINT
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Sorry maar een firma die zich inkoopt om bovenaan de prijs vergelijker te staan vind ik een sponsor. Of krijgt deze firma deze plek gratis.Orion84 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:48:
[...]
Onze sponsor Centralpoint? Hoe kom je daar zo bij?
[ Voor 22% gewijzigd door Toine1 op 20-12-2014 11:16 ]
Verwijderd
is het ook niet de bedoeling dat dat gebeurt.Glaanie schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:45:
Het is niet de bedoeling dat refurb producten worden aangeboden via de Pricewatch. Kan je voorbeelden geven?
Elke shop betaalt om in de Pricewatch te staan (voor zover ik weet op basis van het aantal kliks).Toine1 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 11:05:
[...]Sorry maar een firma die zich inkoopt om bovenaan de prijs vergelijker te staan vind ik een sponsor. Of krijgt deze firma deze plek gratis.
[ Voor 41% gewijzigd door Orion84 op 20-12-2014 17:18 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Even voor de duidelijkheid, kunt U aub dan deze link eens openen en kijken wat er boven aan staat. Met onder de prijs toch duidelijk de tekst advertentie???????Orion84 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 17:12:
[...]
Elke shop betaalt om in de Pricewatch te staan (voor zover ik weet op basis van het aantal kliks).
Ze staan bovenaan omdat het gesorteerd is op prijs.
Verder is dit voor hun ook niet ideaal, want er zullen genoeg mensen wel klikken, maar niet kopen zodra ze alsnog zien dat het geen nieuw toestel betreft.
[ Voor 28% gewijzigd door Orion84 op 20-12-2014 20:29 ]
Deze koppelingen gaan verwijderd worden
En ook de refurbs bij deze zijn binnenkort weg
Prima... overigens als je naar de volgende link gaatGlaanie schreef op maandag 05 januari 2015 @ 15:55:
[...]
Deze koppelingen gaan verwijderd worden
[...]
En ook de refurbs bij deze zijn binnenkort weg
@iedereen: Graag bij een volgende melding de Pricewatch link en aangeven welke shop(s) het betreft, dat scheelt weer zoeken voor onsDank alvast!
[ Voor 8% gewijzigd door filthy rich op 07-01-2015 19:39 . Reden: Nog linkt oegevoegd ]
en aans löpt wa vast
Thanks, die had ik zelf ook gevonden, ook bij ander. Mijn collega van Sales Support gaat deze verwijderen, doe ik bewust niet zelf, zodat hij een goed beeld heeft van het probleem. Het kan daarom een dagje duren voor de prijzen ook weg zijn. ook andere varianten van de 4S ben ik al langsgeweest. Blijf ze melden though, beter twee meldingen dan geen.filthy rich schreef op maandag 05 januari 2015 @ 19:04:
[...]
Prima... overigens als je naar de volgende link gaat
pricewatch: Apple iPhone 4S 16GB Zwart
zijn dus bij deze link
Koopjeskampioen
ComCom
Modern.nl
Bobshop.nl
allemaal refurbished en ze staan door de hele pricewatch heen dit is maar 1 link.
Bedankt voor het melden, deze is ook verwijderd.Toine1 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 15:26:
http://www.modern.nl/nl/f...ker&utm_campaign=datafeed
weer een tweede handsje
Welcome to the League of Draven
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Thanks, mijn collega @henry_boy van Sales Support pakt het verder op.dizzytal schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:43:
Opzoek naar een nieuwe iPhone 5S kwam ik deze tegen:
https://www.centralpoint....tm_campaign=tweakersclick
https://www.centralpoint....tm_campaign=tweakersclick
Beide niet nieuw...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq