Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Netwerkkaart Asus N550JK code 45

Pagina: 1
Acties:

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:04
Hoi mensen,

Eergisteren hield mijn netwerkkaart er opeens mee op. Na een paar keer gebeld te hebben met de klantenservice van Coolblue (die me eigenlijk ook niet verder hielpen) heb ik allerlei andere drivers geprobeerd, en uiteindelijk mijn systeem hersteld naar de fabrieksinstellingen.

De volgende ochtend op school zette ik mijn laptop aan, en wonder boven wonder deed mijn netwerkkaart het opeens weer.

In apparaatbeheer stond hij nog wel in mijn lijstje, zonder foutmeldingen - op een code 45 na. Er stond dat hij gewoon niet verbonden was met de laptop (?)

Nadat mijn laptop net vastliep en ik hem opnieuw startte, heb ik hetzelfde probleem weer.

Google levert eigenlijk niks op.

Iemand ideeën?

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Linux live CD runnen en valideren of hij daar zonder problemen werkt. Indien hij gewoon goed werkt is er een software / driver issue op Windows en moet je daar even verder troubleshooten.

• Dennis de Vries
Heb dit weekend helaas geen optie om een Linux live CD te branden, maar bedankt voor de tip.

Wat ik bizar vind, is dat ik de vorige post op school postte, direct nadat hij het weer niet deed. Nu ben ik thuis, en hij doet het gewoon weer. Net alsof de minimale stootjes/schokken die de laptop te verduren krijgt wanneer hij tijdens de bus/treinreis in mijn tas zit, de netwerkkaart weer laten functioneren.

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:49
Linux kan je ook eventjes op een USB 'branden' ;)

• Dennis de Vries
Opgelost! Vanmiddag even langs CoolBlue geweest, laptop is daar opgengemaakt en de wifi-apapter bleek niet goed te zijn aangesloten.