Ik heb een Arduino weerstation gebouwd met een CC3000 WiFi Breakoutboard van Sparkfun. Dit is een Texas Instruments wifi chip 802.11b/g. Dit WiFi board stuurt draadloos de temperatuur, luchtvochtigheid en licht intensiteit door naar https://xively.com via mijn Zyxel ADSL modem model P-660HW-T1. Werkt allemaal perfect enkel mijn familie is hier niet gelukkig mee want zodra ik de Arduino aanzet, valt het WiFi netwerk voor mijn familie uit, geen telefoon, geen tablet die meer verbinding kan maken, het netwerk is er gewoon niet meer. Zelfs de scanner op mijn telefoon ziet geen WiFi meer maar het updaten de temperatuur, luchtvochtigheid en licht intensiteit gaat gewoon door ????? Er is dus wel een WiFi netwerk MAAR niemand ziet het meer....
WiFi ADSL Modem staat ingesteld op kanaal 6 met WPA2-PSK beveiliging.
Ik heb geen idee waar ik het moet zoeken, lijkt erop dat mijn WiFi in een andere mode gaat werken zodra de Arduino met de CC3000 online komt met als gevolg dat alle wifi apparaten het netwerk niet meer zien.
Is mijn conclusie juist en zo ja, hoe kan ik dit oplossen?
Heb nog nooit gezien dat 'iets' online komt en vervolgens de 'rest' offline gaat...
WiFi ADSL Modem staat ingesteld op kanaal 6 met WPA2-PSK beveiliging.
Ik heb geen idee waar ik het moet zoeken, lijkt erop dat mijn WiFi in een andere mode gaat werken zodra de Arduino met de CC3000 online komt met als gevolg dat alle wifi apparaten het netwerk niet meer zien.
Is mijn conclusie juist en zo ja, hoe kan ik dit oplossen?
Heb nog nooit gezien dat 'iets' online komt en vervolgens de 'rest' offline gaat...
De overheid is niet de oplossing maar de oorzaak van veel problemen.