Hallo iedereen!
Ik verhuis in januari naar het buitenland (Italië) om verder te gaan studeren. Ik blijf daar een 4-tal maanden om daarna in de vakantie terug te komen om in september terug te gaan voor het schooljaar daarop (2015-2016). Mijn opleiding duurt in totaal 3-4 jaar (afhankelijk van het volgen van een Master opleiding).
Ik zoek een?
Ik ben dus op zoek naar een tweede (goedkopere) smartphone aangezien ik daar een Italiaanse SIM-kaart zal kopen. Of ik verkoop mijn iPhone 5 16GB en koop een degelijke DUAL SIM smartphone
Wat is je budget?
Indien een tweede smartphone: 100-150 euro
Indien een nieuwe DUAL SIM: +/- 450 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
In Italië "mobiel" en bereikbaar te zijn. Indien ik een tweede smartphone zou aanschaffen zal ik mijn huidige iPhone 5 16GB gebruiken met de Italiaanse SIM-kaart voor dagelijks gebruik. De nieuwe smartphone zou ik gebruiken om in contact te staan met mijn "homebase" - België en eventueel om muziek op te zetten.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik dacht voor een tweede GSM aan een Huawei Ascend G610
Als nieuwe DUAL SIM (indien dit een optie zou zijn) dacht ik aan een HTC Desire 820, deze zou echter zeker niet mogen onderdoen aan mijn huidige smartphone.
Wat verwacht ik van de Smartphone?
Ik ga eerder naar de gedachte om een tweede te kopen. Het belangrijke hierbij is dat
-de prijs laag is
-het design (relatief) mooi is
-beschikt over de mogelijkheid tot geheugenuitbreiding (microSD)
-gebruiksvriendelijk is
-hij/zij niet snel kapot gaat
Alvast bedankt voor enige insteek, (aan)radingen en/of meningen!
Des1gn
Ik verhuis in januari naar het buitenland (Italië) om verder te gaan studeren. Ik blijf daar een 4-tal maanden om daarna in de vakantie terug te komen om in september terug te gaan voor het schooljaar daarop (2015-2016). Mijn opleiding duurt in totaal 3-4 jaar (afhankelijk van het volgen van een Master opleiding).
Ik zoek een?
Ik ben dus op zoek naar een tweede (goedkopere) smartphone aangezien ik daar een Italiaanse SIM-kaart zal kopen. Of ik verkoop mijn iPhone 5 16GB en koop een degelijke DUAL SIM smartphone
Wat is je budget?
Indien een tweede smartphone: 100-150 euro
Indien een nieuwe DUAL SIM: +/- 450 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
In Italië "mobiel" en bereikbaar te zijn. Indien ik een tweede smartphone zou aanschaffen zal ik mijn huidige iPhone 5 16GB gebruiken met de Italiaanse SIM-kaart voor dagelijks gebruik. De nieuwe smartphone zou ik gebruiken om in contact te staan met mijn "homebase" - België en eventueel om muziek op te zetten.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik dacht voor een tweede GSM aan een Huawei Ascend G610
Als nieuwe DUAL SIM (indien dit een optie zou zijn) dacht ik aan een HTC Desire 820, deze zou echter zeker niet mogen onderdoen aan mijn huidige smartphone.
Wat verwacht ik van de Smartphone?
Ik ga eerder naar de gedachte om een tweede te kopen. Het belangrijke hierbij is dat
-de prijs laag is
-het design (relatief) mooi is
-beschikt over de mogelijkheid tot geheugenuitbreiding (microSD)
-gebruiksvriendelijk is
-hij/zij niet snel kapot gaat
Alvast bedankt voor enige insteek, (aan)radingen en/of meningen!
Des1gn