Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-11 14:05

Plainside

I browse when I'm at work

Topicstarter
Een collega van mij kwam met de vraag of ik even naar zijn Transform Pad kon kijken aangezien zijn batterij maar kort mee ging.
De Tablet was recent geupdate naar android 4.4.2 als ik mij niet vergis dit blijft zowiezo aan mij knagen is er manier om de update terug te draaien?
En zijn er anderen met de zelfde tablet en met hetzelfde probleem die het misschien hebben opgelost?

• Goverman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:44

Goverman

not loaded

Ik heb een Transformer TF701 met Android kitkat (4.4.2) en de batterij duur valt mij helemaal niet tegen, met name tijdens werken en films kijken. Gamen kost meer energie (afhankelijk van de game weinig tot heel veel extra).

Wat mij wel opvalt is dat er soms ineens een app of service is die heel veel energie slurpt. Vaak is het een google play service opvlieger. Wat bij mij dan vaak werkt is google play services uitschakelen en terug zetten naar factory settings (en evt. opnieuw updaten).

Verder natuurlijk op de gebruikelijke slurpers als weatherwidgets, gps e.d. letten. Die heb ik dus allemaal uit staan. Voegt weinig toe, maar kost wel stroom.

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-11 14:05

Plainside

I browse when I'm at work

Topicstarter
Goverman schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:47:
Ik heb een Transformer TF701 met Android kitkat (4.4.2) en de batterij duur valt mij helemaal niet tegen, met name tijdens werken en films kijken. Gamen kost meer energie (afhankelijk van de game weinig tot heel veel extra).

Wat mij wel opvalt is dat er soms ineens een app of service is die heel veel energie slurpt. Vaak is het een google play service opvlieger. Wat bij mij dan vaak werkt is google play services uitschakelen en terug zetten naar factory settings (en evt. opnieuw updaten).

Verder natuurlijk op de gebruikelijke slurpers als weatherwidgets, gps e.d. letten. Die heb ik dus allemaal uit staan. Voegt weinig toe, maar kost wel stroom.
Kan je me zeggen hoe je die afsluit dan?
Kan niet via de energiebesparing dan meer opties zie je inderdaad google play service bovenaan staan maar niet de optie om die te sluiten.
en dan heb ik het al over bij het menu bij forceer stop.

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:10

The Wizard

Moderator Mobile
We verwachten dat je wel zelf initiatief neemt bij het oplossen van dit probleem. Wat heb je al geprobeerd? Wat heb je al gevonden op het internet?

Daarom een spotje op dit topic.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Dit topic is gesloten.