Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

malwar toepassing in meuk

Pagina: 1
Acties:

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
downloads: FileHippo App Manager 1.045

dit soort rotzooi wil je toch niet op je pc?! beetje vreemd dat t.net dit in de meuk heeft opgenomen, ordinaire mallware

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-11 07:51

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Ik zal het nog eens een keer testen, ik wist niet dat ze tegenwoordig rommel meeleveren.

Ik heb het even getest en hij vond alleen een Thunderbird (beta) update en die kwam netjes van Mozilla vandaan. Ik snap de opmerking dus niet helemaal.

[ Voor 76% gewijzigd door Drobanir op 12-12-2014 15:13 ]

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

Nou, meestal zijn dat soort Apps niet uit puur altruïsme, om het beheer te vereenvoudigen, gemaakt zeg maar. Nee, als je zelf geen updates meer kan vinden, ben je vrij lost op een windows machien. Ik ben ook tegen dit soort "handige apps" - uiteindelijk blijken ze vaak toch meer te doen dan gevraagd.

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-11 19:23
Ulysses schreef op zondag 14 december 2014 @ 08:39:
Nee, als je zelf geen updates meer kan vinden, ben je vrij lost op een windows machien.
Wat heb jij dan te zoeken in de Meuktracker? Dat is net zo goed een tooltje om het je makkelijk te maken te zien waar er updates voor beschikbaar zijn. Er zijn er meer van. De Firefox add-ons manager laat je checken of er updates zijn van alle geïnstalleerde add-ons. Windows Update checkt zelf zijn eigen updates voor Windows, Office en drivers van derden. WSCC checkt op updates voor Sysinternals en Nirsoft Utilities. Die zijn zeker ook allemaal onbetrouwbaar?

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!