Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

~€600 notebook met dedicated GPU voor studie

Pagina: 1
Acties:

• Joey1203
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-03-2024
Ik heb een beetje een specifiek geval (misschien iets te specifiek).

Om het kort te houden: Ik ga begin volgend jaar een half jaar naar het buitenland voor mijn laatste stage. Omdat ik het niet zie zitten om mijn hele gaming rig mee te verhuizen zoek ik een laptop waarop ik op z'n minst lichte games kan draaien. (klinkt niet echt specifiek? nee klopt)

Maar zodra ik terug ben in ons kikkerlandje wil ik de laptop weer gaan gebruiken voor mijn vervolg studie.

Wat ga je met je laptop doen?

Als OS windows 8(.1). Voor programma's voornamelijk Chrome met 4-8 tabs open. De laatste MS office (heb 365). Steamen van media, spotify staat eigenlijk altijd aan, YouTube en Twitch regelmatig. Spelen van lichte games (Faster Than Light, Bastion, RuneScape) of iets wat zwaardere (denk ik) games (Star Craft II, War Thunder).

Wat is je budget?

Heb zelf gezocht in de richting van €600-€650

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?

Ja! Maar ik ben van het type lang en breed dus 3kg in een tas is niet echt een probleem. Batterij duur is eigenlijk alleen van toepassing voor tijdens colleges, 5,5uur+ is gewenst bij gebruik van Office toepassingen en webbrowsen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren

Dacht zelf hier aan pricewatch: Acer Aspire E5-571G-522K
Maar vanmorgen kreeg ik een mailtje met een leuke aanbieding bij Paradigit pricewatch: Acer Aspire E1-572G-54208G1TMnkk

Verwijderd

De dell inspirion 5000 reeks hebt een instap model met een i5 ,8gb , 1tb hdd en gt840m gpu voor 579 euro. Kijk maar even op de site...

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-11 10:54
Deze had ik zelf op het oog,

https://www.4launch.nl/sh...---4210u--1-01tb/tweakers

[ Voor 52% gewijzigd door NL_Scratch op 12-12-2014 20:35 ]

• Joey1203
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-03-2024
Bedankt! Zal er naar kijken.

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11 12:39
Als je die naast elkaar zet is die van paradigit wel het meest interessant.

De HP heeft wel een krachtiger videokaart.