Hey iedereen,
Ik wil een goede basis game-pc samenstellen die later verder kan uitgebreid worden en die toch wel een tijdje moet kunnen meegaan. In eerste instantie dacht ik de ingebouwde gpu te gebruiken om dan later een extra kaart er bij te plaatsen. Behuizingen heb ik nog wel liggen dus die is niet nodig alsook een HDD. Maar aangezien die behuizingen niet meer van de jongste zijn zou ik wel een nieuwe voeding kopen om zeker compatibel te zijn met alle aansluitingen.
Lijkt dit onderstaande ok om samen te brengen in 1 pc of zien jullie hier graten in?
Alvast bedankt voor de feedback!
Ik wil een goede basis game-pc samenstellen die later verder kan uitgebreid worden en die toch wel een tijdje moet kunnen meegaan. In eerste instantie dacht ik de ingebouwde gpu te gebruiken om dan later een extra kaart er bij te plaatsen. Behuizingen heb ik nog wel liggen dus die is niet nodig alsook een HDD. Maar aangezien die behuizingen niet meer van de jongste zijn zou ik wel een nieuwe voeding kopen om zeker compatibel te zijn met alle aansluitingen.
Lijkt dit onderstaande ok om samen te brengen in 1 pc of zien jullie hier graten in?
Alvast bedankt voor de feedback!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 218,01 | € 218,01 |
| 1 | ASRock Z97 Extreme6 | € 159,90 | € 159,90 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,51 | € 67,51 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 620W | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 96,- | € 96,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 611,37 | |
[ Voor 63% gewijzigd door kreezjie op 12-12-2014 12:14 . Reden: lijst vergeten bij te voegen ]