Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Video compilatie maken

Pagina: 1
Acties:

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-11 14:41
Beste lezers,

Ik wil graag een compilatie maken van een aantal video bestanden ( ongeveer 150 stuks). Bestanden zijn in mp4 en .mts formaat.

Nu zijn er genoeg pakketen te vinden zoals Pinnacle Ultimate Studio, Adobe Premier, Sony Vegas en Magix Video Deluxe.
Heb al verscheidene trials bekeken maar nog niet kunnen vinden wat ik wil.

Wil graag een film maken met een leuk thema (baby / kind). Dus niet klakkeloos filmpjes achter elkaar zetten met mooie overgangen en titels.

Voorbeeld met foto's.
Afbeeldingslocatie: http://thumb7.shutterstock.com/display_pic_with_logo/123808/123808,1220348775,1/stock-photo-photos-of-an-adorable-baby-hanging-on-a-clothes-line-against-a-cloudy-sky-16849579.jpg

Maar dan zou ik bijvoorbeeld in de foto een filmpje willen. Die je kan kan kiezen en dan eventueel afspelen op full screen.

[ Voor 12% gewijzigd door G.Scholtens op 12-12-2014 11:58 ]

• wizai
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Windows Movie Maker?

edit; te snel gereageerd!

[ Voor 114% gewijzigd door wizai op 12-12-2014 11:58 ]

Anjunabeats

• G.Scholtens
Maar het mag ook een iets ander idee zijn, maar wel dat je via een gallery films kan aanklikken zeg maar.

Deze vind ik ook erg mooi, dus als ik zoiets zo kunnen doen met video's.

http://videohive.net/item/3d-photos-slideshow-/7442683?WT.oss_phrase=&WT.oss_rank=3&WT.z_author=Silver_Mark&WT.trending=trending&WT.ac=search_thumb

[ Voor 71% gewijzigd door G.Scholtens op 12-12-2014 13:06 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Veel van je genoemde pakketten hebben ook bergen plugins die soortgelijke dingen kunnen doen. Daar zou ik dan errder naar kijken, dan naar het pakket zelf.

[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 12-12-2014 13:20 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• G.Scholtens
SinergyX schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:19:
Veel van je genoemde pakketten hebben ook bergen plugins die soortgelijke dingen kunnen doen. Daar zou ik dan errder naar kijken, dan naar het pakket zelf.
Ik ben ze nog nergens tegen gekomen met die pakketten, zie trouwens dat adobe after effects ook mooie templates heeft voor gallery's. Maar volgens mij heb je dan echt een slide show die automatisch doorloopt.

Ik wil zelf dus door de video's kunnen bladeren, net als een dvd menu.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je wil dus een custom dvd menu maken obv zo'n thema? Pakketten als Vegas en Premier zijn ook veel meer voor video-editing an sich, je moet dan meer kijken naar DVD menu creators, waar er aardig wat van te vinden zijn. Sony heeft DVD Architect, misschien dat je daar wat mee kan doen?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• G.Scholtens
SinergyX schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:29:
Je wil dus een custom dvd menu maken obv zo'n thema? Pakketten als Vegas en Premier zijn ook veel meer voor video-editing an sich, je moet dan meer kijken naar DVD menu creators, waar er aardig wat van te vinden zijn. Sony heeft DVD Architect, misschien dat je daar wat mee kan doen?
Ja een dvd menu lijkt mij meer dan voldoende. Aangezien het iets van 150 filmpjes zijn.
Die moet je gewoon kunnen kiezen met een mooie thema erom heen. Kan alle wel achter elkaar een zetten, maar dan vind ik minder leuk om te zien.

Denk dat ik aan de slag ga met Vegas Pro en wat after effect templates.

[ Voor 5% gewijzigd door G.Scholtens op 12-12-2014 17:45 ]

Pagina: 1