Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Local Cache voor als het netwerk even onbereikbaar is.

Pagina: 1
Acties:

• Benne
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-12-2023
Beste,

Ik zoek een mogelijkheid om data lokaal weg te schrijven wanneer er een hickup is in het netwerk.
We gebruiken bepaalde software voor metingen die hopen data genereren. Wanneer er maar en kleine hickup is in het netwerk stoppen deze metingen.
Is er een manier om te zorgen dat de data in een soort grote buffer lokaal wordt opgeslagen en vervolgens naar de netwerkmap wordt weg geschreven zodat wanneer het netwerk even niet bereikbaar is de metingen kunnen blijven doorlopen.
Iemand enige ervaring met dit soort situatie?
Alvast bedankt.

Grz,
Ben

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-11 17:27
Denk dat je opzoek bent naar iets van een Proxy?

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Ik zou sowieso m'n data lokaal opslaan en een separaat procesje opstarten om die data te kopiëren naar daar waar je 't wilt hebben.

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• Benne
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-12-2023
Het lokaal opslagen en vervolgens op de achtergrond naar een NAS laten schrijven is idd een oplossing. Hiervoor is wel een kleine investering voor nodig, maar is opzich geen probleem.
Dan moet ik alleen nog een goed programma/manier vinden om de data naar het netwerk te schrijven terwijl deze nog wordt aangemaakt. Wellicht kan dit al met robocopy ofzo.

• allure
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:51

allure

Titaan fase 2/3

Om wat voor data gaat het?