Faillissement Qplaza B.V.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.688 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry_boy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-06 18:20

henry_boy

Salessupport Tweakers
Topicstarter
Dit topic is bestemd ter bespreking van het faillissement van Qplaza B.V. en voor diegenen die substantieel iets kunnen bijdragen. Dit topic is mede ook opgezet om discussie in de shopreview te voorkomen.

Faillissement is op 26-11-2014 uitgesproken. De volgende info komt van faillissementendossier.nl:
Op 26-11-2014 is Qplaza B.V. te Uden (Noord-Brabant) door de rechtbank in Oost-Brabant failliet verklaard. Als curator is aangesteld mr. R.G.F. Lammers. Het insolventienummer van deze zaak is F.01/14/920. De (hoofd)activiteit van Qplaza B.V. is detailhandel (niet in auto’s).
Wat nadrukkelijk niet de bedoeling is:
  • De welbekende "ja ik ook"-reacties.
  • Flamen, trollen, of andersoortig ononderbouwd ranten richting de shop.
  • Gooien met 'modder'.
  • Het posten van privé NAW gegevens van de eigenaar en/of medewerkers is niet toegestaan.
  • Ongefundeerde beschuldigingen, zoals oplichter, richting de shop of eigenaar.
  • Al het andere wat volgens de diverse FAQ's en policy's niet toegestaan is.
Wat wij wel graag zien:
  • Houd de discussie hier netjes.
  • Reageer beargumenteerd.
  • Post alleen als je daadwerkelijk iets toe te voegen hebt.
Mocht blijken dat men hiertoe niet in staat is, dan is ook dit topic zo weer dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 16:22
Hmm hier is nooit een reactie op gekomen. Het lijkt dat de oprichter van Qplaza Wil Verhagen (wat een louche man ziet dit eruit), dezelfde slechte praktijken aan het herhalen is met Kijoo.nl. Ik wil geen heel lang verhaal gaan schrijven maar ik wacht dus al een maand op een terugbetaling van 1200 euro, via email wordt voor dood gespeeld, telefonisch onbereikbaar. Goed opletten bij dit bedrijf, als je de reviews leest van Qplaza en Kijoo dan merk je gewoon dezelfde praktijken: grijze import, toestellen labelen als voor de Benelux markt terwijl ze dit niet zijn (dus geen garantie) en heeeeel erg moeilijk doen als ze iets moeten terugbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Een topic na 8 jaar kicken met alleen ene shopreview over een andere webwinkel is niet de bedoeling.

Gezien het faillissement is afgehandeld, doe ik dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.