Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

BTO of een andere ´gerenommeerdere´laptop?

Pagina: 1
Acties:

• Nibsui
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-08-2022
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik ben een bruiloften en partijen DJ waarbij ik gebruik maak van Traktor. OS Windows en wil graag dat mijn comp super snel nummers kan zoeken en stabiel is. Bovendien zalik deze laptop ook gebruiken als huiscomputer ( Office, en Matrix Video de Luxe) er zalniet op gegamed worden

Wat is je budget?
Mijn budget is tussen de 1000 - 1200

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ben veel op pad met de laptop. De laptop reist mee in een flightcase tezamen met de Traktor console

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Mijn oog is gevallen op de BTO V.•BOOK 17CL17 HD+/ FHD. Dit heeft een 17 inch mat scherm, wat voor mijn doeleinden zeer prettig is. Ik zou er dan twee SSD´s in plaatsen ( wellicht voordeliger dezelos te kopen en zelf te plaatsen??? Ik maak tijdens het draaien veelvuldig gebruik van de touchpad dus deze dient van goede kwaliteit te zijn. Ik sta uiteraard open voor alternatieven,ben simpelweg op zoek naar de laptop die het best bij mij past en waar ik minimaal de komende 4 jaar plezier van kan hebben. Bij het samenstellen ben ik tot het volgende gekomen ( ik heb ongeveer 400gb aan muziek) :
V•BOOK 17CL17 HD+/ FHD

1X
DVDRW Drive 8x (DVD+/+RW / DVD-/-RW)
1X
BTO Wireless + Bluetooth 150MB (OEM) - BGN
1X
Keyboard US / Nederland - isolated 17CL17

1X
2 Jaar Carry in garantie
1X
15~17 inch Basic draagtas (Zwart) incl BTO Aktiekit:
1X
17CL17 Full HD Non Glare (mat scherm) met Intel® HD Graphics
1X
Intel® Core™ i7-4710MQ (6M Cache, up to 3.50 GHz) - 47Watt - Quad Core
1X
8GB DDR3L (1600MHz), BTO Selected RAM
1X
8GB DDR3L (1600MHz), BTO Selected RAM
1X
256GB Samsung 850 PRO 2.5 inch SSD
1X
250GB Samsung 840 EVO mSATA SSD

Prijs ]€ 1.198,90

hartelijk dank voor jullie adviezen

Verwijderd

Kan je je laptop een aantal weken missen als er iets mis is (met garantie)? Anders misschien zakelijke laptop kopen met bijbehorende SLA. Zoals bijvoorbeeld next-business-day reparatie van HP of Dell.

• Nibsui
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-08-2022
Ik heb een 1 op 1 back up systeem just in case