Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Simpel laptopje voor school

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga hem elke dag op school gebruiken. Ik gebruik hem dan alleen voor internetten/readers openen/word/excel gebruik.

Wat is je budget?
Mijn budget ligt rond de ~€350,-. Meer minder kan.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Elke dag naar school, in men rugtasje op de fiets. Dus ben vooral op zoek naar een rond de 14'' laptop. Liefst niet veel kleiner.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Rond de 14'', chromebook/normale maakt mij vrij weinig uit (Ik gebruik toch alleen office en internet).

Ik ben zelf al een paar weken goed op zoek geweest naar de juist laptop, maar zie door de bomen het bos niet meer en hoopte dat jullie mij verder konden helpen. Zelf heb ik dan ook niet echt 1 als voorbeeld, ik hoop dat jullie mij hier verder mee kunnen helpen.

Alvast bedankt

• Kiske
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-10 20:57
De Dell inspiron 15 misschien?
Deze heeft een dual core celeron processor, maar voor jouw wensen gaat dat wel.
Verder 500 gb harde schijf en 4gb ram. Kan je voor 199,- aanschaffen. Lijkt mij een koopje

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:32
Precies die Dell Inspiron 3531 kost met Vip-coupon maar € 179,11 incl. verzenden ;)

[ Voor 31% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 12-12-2014 11:40 ]

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Een Chromebook draait echt alles online, dus is misschien niet ideaal (je kan er dus ook geen MS Office o.i.d. op zetten, je moet het met Google Docs doen). Mocht je dat niet uitmaken zijn het best mooie dingen, een vriend van me heeft er één staan (ben het merk even kwijt) en wat zo'n ding doet, doet hij ook goed :P. Zo'n Inspiron is inderdaad erg mooi, maar misschien vind je die te groot.

Misschien nog wat dingen naar te kijken;

Een Thinkpad 11e; http://shop.lenovo.com/nl...d/11e-series/11e-windows/

Qua snelheid ongeveer hetzelfde als zo'n Inspiron. Misschien te klein voor je, zou eerlijk gezegd eerder de Inspiron kiezen vanwege de prijs.

Een Acer; pricewatch: Acer Aspire E5-411-C5F2

14", ongeveer even snel als de Dell Inspiron, wat kleiner maar ook duurder (net wat buiten je budget).