Ik zoek een nieuwe power supply en videokaart
M'n Oculus Rift is onderweg en Elite Dangerous komt binnenkort uit. M'n PC is dus dringend aan een update toe om één en ander met voldoende grafische pracht te kunnen draaien. De Radeon 5850 gaat eruit voor wat beters.
Aangezien huidige videokaarten 2x 8-pin power vereisen en mijn huidige voeding slechts 2x 6-pin heeft dient gelijk ook de voeding te veranderen.
Wat is je budget?
"unlimited'
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
PSU: geen voorkeur en ook geen idee. moet wel een toekomstige upgrade van moederbord + CPU aankunnen.
Video card:: wat ik kan opmaken is dat de GTX 980 beter is dan de R9 290X dus tenzij jullie me hier gaan verbeteren staat de keuze voor de GTX 980 vast. Vraag blijft dan.. welk merk/flavor? Maakt het merk uberhaupt iets uit?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
CPU: Intel Core i7 920
MB: Assus Rampage II extreme
RAM: 24GB (tripple channel 8GB, DDR3, PC12800)
Case: Lian Li Big Tower PC-V2100A Plus II E-ATX (voeding onderaan)
PSU: Tagan Powersupply Dual Engine Series 600W (dewelke dus wordt vervangen)
M'n Oculus Rift is onderweg en Elite Dangerous komt binnenkort uit. M'n PC is dus dringend aan een update toe om één en ander met voldoende grafische pracht te kunnen draaien. De Radeon 5850 gaat eruit voor wat beters.
Aangezien huidige videokaarten 2x 8-pin power vereisen en mijn huidige voeding slechts 2x 6-pin heeft dient gelijk ook de voeding te veranderen.
Wat is je budget?
"unlimited'
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
PSU: geen voorkeur en ook geen idee. moet wel een toekomstige upgrade van moederbord + CPU aankunnen.
Video card:: wat ik kan opmaken is dat de GTX 980 beter is dan de R9 290X dus tenzij jullie me hier gaan verbeteren staat de keuze voor de GTX 980 vast. Vraag blijft dan.. welk merk/flavor? Maakt het merk uberhaupt iets uit?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
CPU: Intel Core i7 920
MB: Assus Rampage II extreme
RAM: 24GB (tripple channel 8GB, DDR3, PC12800)
Case: Lian Li Big Tower PC-V2100A Plus II E-ATX (voeding onderaan)
PSU: Tagan Powersupply Dual Engine Series 600W (dewelke dus wordt vervangen)