Ik heb sinds vandaag een programma geïnstalleerd zodat ik bij liedjes waar geen hoes opstaat dat je deze erop kunt zetten (ingebakken). Maar als ik deze muziek dan op mijn HTC One M7 zet dan pakt hij voor een heleboel liedjes dezelfde albumhoes als voor 1 liedje. Hoe kun je dit oplossen want op mijn computer is elk liedje een andere hoes.
meer informatie graag,
- welk programma, wat doet dit programma precies? plaatjes inbakken in ID3 tags bv?
- hoe zet je de muziek op je M7? staat alles in 1 map, of lossen mapjes met 1 plaatje
- elk liedje een andere hoes? zelfs binnen 1 album?
- laat ie op je toestel nu dus bij 99% de verkeerde hoes zien?
- welke app gebruik je op je telefoon
- wat heb je zelf al gedaan/gezocht om dit op te lossen
- welk programma, wat doet dit programma precies? plaatjes inbakken in ID3 tags bv?
- hoe zet je de muziek op je M7? staat alles in 1 map, of lossen mapjes met 1 plaatje
Een ander programma downloaden. Veel apps downloaden de hoes en zetten die als jpg bestand in de map waar de muziek in staat. Je hebt een app nodig (als die al bestaat) die de hoezen in de mp3 integreert middels de ID3 tags.
Precies, hier kunnen we dus helemaal niets mee. Wegens een gebrek aan inzet gaat dit topic op slot. Je mag het opnieuw proberen, maar dan graag met meer informatie en meer eigen initiatief.Prulleman schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:08:
meer informatie graag,
Dit topic is gesloten.
![]()