Sinds enkele dagen krijg ik bij om de paar minuten een error op mijn telefoon dat "google play services is gestopt". Van alles gedaan wat ik op diverse sites kon vinden (caches wissen, account verwijderen etc etc) Uiteindelijk vandaag telefoon al diverse keren gereset en alles opnieuw geinstalleerd, maar je raad het al, nog steeds die error.
Ik heb al diverse oudere en nieuwere versies van google play services geinstalleerd, maar de stabiliteit is maar van korte duur, aangezien google automatisch na een paar minuten een nieuwere versie installeerd, en dan dus weer crashed. Heb al aardig gezocht naar mogelijkheid om te blokkeren dat er een nieuwere versie wordt geinstalleerd, maar wordt niet veel wijzer.
Heb een HTC One S met android 4.3 jellybean
Wie heeft het gouden antwoord.
Ik heb al diverse oudere en nieuwere versies van google play services geinstalleerd, maar de stabiliteit is maar van korte duur, aangezien google automatisch na een paar minuten een nieuwere versie installeerd, en dan dus weer crashed. Heb al aardig gezocht naar mogelijkheid om te blokkeren dat er een nieuwere versie wordt geinstalleerd, maar wordt niet veel wijzer.
Heb een HTC One S met android 4.3 jellybean
Wie heeft het gouden antwoord.