FD NODE 605 | Intel Core i5-10400F | Gigabyte Z490 Gaming X | Sandisk Extreme Pro M.2 1TB | EVGA GeForce GTX 970 Superclocked 4GB | 16GB 3200Mhz | FD ION+ 760W Platinum
Wat wil je met je HTPC doen?
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Ohw ik doe er alles mee, media en games voornameliijk.
Belangrijkste is 1x aankopen en daarna 4 jaar niet meer naar omkijken.
Belangrijkste is 1x aankopen en daarna 4 jaar niet meer naar omkijken.
FD NODE 605 | Intel Core i5-10400F | Gigabyte Z490 Gaming X | Sandisk Extreme Pro M.2 1TB | EVGA GeForce GTX 970 Superclocked 4GB | 16GB 3200Mhz | FD ION+ 760W Platinum
In de titel van je topic staat HTPC. In je OP geef je geen enkele informatie. En bij navragen blijkt dat je "alles" wilt doen incl gamen.soto schreef op donderdag 11 december 2014 @ 21:55:
Ohw ik doe er alles mee, media en games voornameliijk.
Een HTPC kenmerkt zich doorgaans door dat hij vrijwel uitsluitend gebruikt wordt als mediacenter (Van daar de naam Home Theatre PC). Als je er ook mee wilt gamen zijn er heel andere vereisten.
Misschien is het handig als je iets meer tijd neemt om te omschrijven wat je precies wilt.
Move naar CAA want geen complete build. Daarnaast ontbreekt er nog wat essentiële informatie, zoals hierboven al is aangegeven. Wat wil je ermee doen? Wat mag het kosten? etc...
Als je zoveel wilt gamen dan lijkt het me ook handig een goede videokaart erin te stoppen.
Tevens lijkt me een topic-titel change naar 'Games-systeem upgrade' meer van toepassing. Tov PC voor games zijn de HTPC functie ondergeschikt.
Tevens lijkt me een topic-titel change naar 'Games-systeem upgrade' meer van toepassing. Tov PC voor games zijn de HTPC functie ondergeschikt.
Mn htpc staat in de woonkamer. Ik speel al mn media erop af. Daarnaast speel ik shogun en rome 2 erop CIV's o.a.
Lekker comfie op een grond kussen met mn wireless muis en keyboard.
Ook games als lost planet 2 wil ik erop spelen. Dat deed ik vanaf de bank op een wireless gamepad maar fps lieten me in de steek.
Als ik q1 2015 een gt970 haal dan moet het ook een pseudo ps4 worden. Om dan GTAV, en o.a FPS games te spelen.. of een steam box.. geef het beest een naampje.
Later wil ik 4k streamen naast mn huidige 1080p series en films die ik kijk.
Wat ik ZEKER ga doen is mn mobo en pcu vervangen. Vandaar mijn vraag of de 1150 socket nog 4 jaar mee kan.
Een zwarte kast past beter in mn aangepast interieur van de woonkamer.
Dus ik was benieuwd of tweakers ervaring hebben met deze kast.
Als een mod denkt dit verhaal past hier niet of zo dan mag topic wel gesloten worden.
Grt
Lekker comfie op een grond kussen met mn wireless muis en keyboard.
Ook games als lost planet 2 wil ik erop spelen. Dat deed ik vanaf de bank op een wireless gamepad maar fps lieten me in de steek.
Als ik q1 2015 een gt970 haal dan moet het ook een pseudo ps4 worden. Om dan GTAV, en o.a FPS games te spelen.. of een steam box.. geef het beest een naampje.
Later wil ik 4k streamen naast mn huidige 1080p series en films die ik kijk.
Wat ik ZEKER ga doen is mn mobo en pcu vervangen. Vandaar mijn vraag of de 1150 socket nog 4 jaar mee kan.
Een zwarte kast past beter in mn aangepast interieur van de woonkamer.
Dus ik was benieuwd of tweakers ervaring hebben met deze kast.
Als een mod denkt dit verhaal past hier niet of zo dan mag topic wel gesloten worden.
Grt
Ik twijfel zelf tussen de fractal design 605 en een van de silverstone grandia serie. De fractal design scoort in de tests niet echt hoog.(qwa koeling) alleen dit komt mede door een fan te kort geleverd word maar ook het ontbreken van gaas boven de gpu doet de cooling niet ten goede. Maar weet niet hoe hij presteert als je vol gooit met goede fans.
Pagina: 1