Hoi,
Ik heb al enige tijd een onkyo tx-nr 616 staan zonder luidsprekers.
Nu heb ik de volgende luidsprekers op het oog om te gaan beluisteren.
Kef R300
Kef ls50
Paradigm studio 20
Monitor audio gx100
Elac BS 403
Chario Delphinus
Triangel esprit titus ez
Nu sprak ik een medewerker van hobo hifi die adviseerde me er ook een andere versterker bij te nemen die match met deze klasse luidsprekers.
Ook sprak een medewerker van stassen Venlo die vertelde me dat mijn versterker weliswaar een wat ouder model was maar daarin tegen een goede versterker.
Wat moet ik nu geloven ?
En natuurlijk zijn duurdere versterkers beter maar als deze ook voldoet doe ik het eerst een tijdje hiermee ( wat volgens de verkoper van hobo hifi niet verstandig was omdat dit mogelijk de luidsprekers schade kan toe doen )
Wie kan mij onafhankelijk wijze raad en goed advies geven ?
Hoe betrouwbaar zijn de op papier specificatie van deze versterker?
Met vriendelijke groet
Maykel Daemen.
Ik heb al enige tijd een onkyo tx-nr 616 staan zonder luidsprekers.
Nu heb ik de volgende luidsprekers op het oog om te gaan beluisteren.
Kef R300
Kef ls50
Paradigm studio 20
Monitor audio gx100
Elac BS 403
Chario Delphinus
Triangel esprit titus ez
Nu sprak ik een medewerker van hobo hifi die adviseerde me er ook een andere versterker bij te nemen die match met deze klasse luidsprekers.
Ook sprak een medewerker van stassen Venlo die vertelde me dat mijn versterker weliswaar een wat ouder model was maar daarin tegen een goede versterker.
Wat moet ik nu geloven ?
En natuurlijk zijn duurdere versterkers beter maar als deze ook voldoet doe ik het eerst een tijdje hiermee ( wat volgens de verkoper van hobo hifi niet verstandig was omdat dit mogelijk de luidsprekers schade kan toe doen )
Wie kan mij onafhankelijk wijze raad en goed advies geven ?
Hoe betrouwbaar zijn de op papier specificatie van deze versterker?
Met vriendelijke groet
Maykel Daemen.