Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
das gewoon de logitech webcam
dus hijs bez goed denk ik dan... anders gewoon ff de search gebruiken
dus hijs bez goed denk ik dan... anders gewoon ff de search gebruiken
ik heb hem 
voor 57 is hij goed.
Trek daaruit je eigen conclusies...
wat leuk is, is dat je iets van heel dichtbij kan opnemen (als een mega-vergrootglas dus). Je kunt er mee scherpstellen, maar enorm hoge resolutie haalt hij niet hoor....tis een logitech quickcam, kijk ff op site van logitech (NIET www.logitech.nl)
voor 57 is hij goed.
Trek daaruit je eigen conclusies...
wat leuk is, is dat je iets van heel dichtbij kan opnemen (als een mega-vergrootglas dus). Je kunt er mee scherpstellen, maar enorm hoge resolutie haalt hij niet hoor....tis een logitech quickcam, kijk ff op site van logitech (NIET www.logitech.nl)
ach...in een volgend leven lach je er om!
heb zelf ff met ding paar foto's gemaakt...
maar beeldkwaliteit is niet echt geweldig, maar kan er mee door.
maar beeldkwaliteit is niet echt geweldig, maar kan er mee door.
Hm, ik heb hem 4 juni bestelt , en heb em nog niet , of duurt dat wel een paar weken?
Verwijderd
Ben ook erg benieuwd, heb hem ook besteld.
Helemaal doordat ik er gelukkig geen fles
7up
voor heb hoeven te drinken! Gelukkig maar!!!!!!!!!!!!!!
Heeft iemand ervaring?
Helemaal doordat ik er gelukkig geen fles
7up
Heeft iemand ervaring?
2 weken volgens de site
dus zo zeggen deze week mag ie wel komen.
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
IK heb zo een quickcam , BAGGERKWALITEIT !
Veel beeld ruis, traag met snel beeld.
Veel beeld ruis, traag met snel beeld.
Verwijderd
Ik heb hem ook besteld zonder een fles 7up te drinken
. Voor die prijs gaat ie wel, zeker als je kijkt hoeveel hij kost in de pricewatch. Zelfs de kloon van Dexxa kost in de winkels 69,95.
Verwacht geen hele hoge kwaliteit, maar als je hem gebruikt voor het doel waar hij voor is gemaakt is ie goed.
btw: ik had hem in een week binnen
Verwacht geen hele hoge kwaliteit, maar als je hem gebruikt voor het doel waar hij voor is gemaakt is ie goed.
btw: ik had hem in een week binnen
He ik heb em OOK zonder 7up te drinken bestelt
Ik zou zeggen dat de actie een beetje mislukt is
Ik zou zeggen dat de actie een beetje mislukt is
Ik heb ook geen sisi gedronken
hehe
maar sommigen sisi's zijn wel lekker
je had d8 ik allemaal verschillende
maar ja, ik drink ook geen frisdrank meer
alleen sap en melk
maar sommigen sisi's zijn wel lekker
je had d8 ik allemaal verschillende
maar ja, ik drink ook geen frisdrank meer
alleen sap en melk
Ik heb deze webcam bij een vriend van mij gezien, en om eerlijk te zijn, hij zuigt, en niet zo'n beetje ook!!!
Hij heeft ook de op 1 na beste van Logitec, en die is aanzienlijk beter!
Ik heb zelf zo'n ding van creative en die is echt waardeloos als je weinig licht hebt! mijn advies:
Koop of de beste van Logitec, of die daar onder
Hij heeft ook de op 1 na beste van Logitec, en die is aanzienlijk beter!
Ik heb zelf zo'n ding van creative en die is echt waardeloos als je weinig licht hebt! mijn advies:
Koop of de beste van Logitec, of die daar onder
rommelding! 
Heb voor deze cam die in nu heb een Creative Webcam III gehad, was wel redelijk op zich maar s'avonds slecht beeld.
Heb voor deze cam die in nu heb een Creative Webcam III gehad, was wel redelijk op zich maar s'avonds slecht beeld.
Whatever.
Je gaat deze 2 plaatjes nu wel heel leuk verglijken, maar op de onderste foto hangen er achter de persoon die op de foto staat 3 dikke spots... waarvan eentje direct op de persoon gericht is..Op donderdag 14 juni 2001 08:53 schreef meendering het volgende:
rommelding!
Ziet hieronder een vergelijking:
Creative WebcamIII (s'avonds):
[afbeelding]
Philips ToUcam pro (s'avonds):
[afbeelding]
Let niet op de plaatjes...
op de bovenste is bijna geen belichting aanwezig, dus dit is een NIET VERGLIJKBARE TEST!!!
jaja, ik begrijp je..... Maar toch is er echt veel verschil, vraag maar aan de gebruikers die ook een Philips hebben.... echt mega veel verschil.... Vooral als je donkere plaatsen wilt filmen dan zie je niets met de webcam III opdat deze een CMOS chip heeft.... de philips heeft een CCD chip, die zijn stukken beter.Op donderdag 14 juni 2001 08:57 schreef Petuhr het volgende:
[..]
Je gaat deze 2 plaatjes nu wel heel leuk verglijken, maar op de onderste foto hangen er achter de persoon die op de foto staat 3 dikke spots... waarvan eentje direct op de persoon gericht is..
op de bovenste is bijna geen belichting aanwezig, dus dit is een NIET VERGLIJKBARE TEST!!!
Whatever.
Pagina: 1