Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

3 moederborden kapot door statisch elektriciteit :?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
Ik zit met een raadsel 3 moederborden kapot door statisch elektriciteit denk ik maar ik heb een houten vloer
De eerste keer heb ik een videokaart eruit gehaald passieve koeling opgezet en weer terug gezet,moederbord wil niet meer opstarten fan draait wel na vele testen ander moederbord andere processor niets hielp .
Nu heb ik een nieuw moederbord ,processor,geheugen ,voeding en kast gekocht alles in elkaar gezet geen stroom helemaal niets ,terug naar Alternate wordt nu getest.
Vandaag heb ik de andere computer schoon gemaakt van stof alles eruit gehaald weer in elkaar gezet en je raad het al geen stoom niets doet het.
Voor mij een raadsel ik heb dit nog nooit meegemaakt
Ik krijg als het goed is volgende week de spullen terug gestuurd ik hou mijn hart vast
Ik ga aan mij zelf twijfelen

Gr Frank :?

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-11 10:01

OgWok

U.N.C.L.E.

Als je een statische ontlading geeft zie of voel je dat ook. En 3 keer? Lijkt me erg stug........
Heb het vermoeden dat er iets anders aan de hand is.

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik heb niets gevoeld het lijk mij ook sterk maar ja ik kan er geen verklaring voor geven alle stekkers staan op geaarde stekkerdozen

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Toevallig een wollen trui aan?

Verwijderd

Topicstarter
Nee geen trui katoen