Hoi Tweakers!
Mijn zwager vroeg advies voor een van zijn hobby's, vliegen.
Hij heeft een flight simulator software op het oog en wil hier nu een systeem voor bouwen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Systeem is voornamelijk bedoeld voor een flight simulator: http://www.x-plane.com/desktop/system-requirements/
Eventueel wat recente games op zo hoog mogelijke settings te spelen zoals GTAV op PC.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 600 euro ongeveer, asamblage zelf
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Not likely
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? Indien processor goedkoper te kopen is en dan upgraden dmv overklokken...
Ik heb nu ongeveer dit bij elkaar gevonden: Moet dus nog kast/voeding/HDD.. joysticks enzo blijken erg goed op marktplaats te vinden
Zover heb ik dit bij elkaar gesprokkeld:
Iemand advies over totaalsysteempje voor ronde de 600?
Mijn zwager vroeg advies voor een van zijn hobby's, vliegen.
Hij heeft een flight simulator software op het oog en wil hier nu een systeem voor bouwen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Systeem is voornamelijk bedoeld voor een flight simulator: http://www.x-plane.com/desktop/system-requirements/
Eventueel wat recente games op zo hoog mogelijke settings te spelen zoals GTAV op PC.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 600 euro ongeveer, asamblage zelf
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Not likely
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? Indien processor goedkoper te kopen is en dan upgraden dmv overklokken...
Ik heb nu ongeveer dit bij elkaar gevonden: Moet dus nog kast/voeding/HDD.. joysticks enzo blijken erg goed op marktplaats te vinden
Zover heb ik dit bij elkaar gesprokkeld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 164,- | € 164,- |
| 1 | Gigabyte GA-Z97P-D3 | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Club3D Radeon R9 280 royalKing | € 175,72 | € 175,72 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU | € 124,95 | € 124,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 530,62 | |
Iemand advies over totaalsysteempje voor ronde de 600?
FD NODE 605 | Intel Core i5-10400F | Gigabyte Z490 Gaming X | Sandisk Extreme Pro M.2 1TB | EVGA GeForce GTX 970 Superclocked 4GB | 16GB 3200Mhz | FD ION+ 760W Platinum