Toon posts:

creative of labtec

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik twijfel of ik de fourpoint surround met 4 satelites en subwoofer moet nemen van Creative of die van Labtec LCS 2514 , welke net zo duur is ??? IK heb een Soundcard van Hercules Muse,met eax ondersteuning etc. Wil speakers gebruiken voor DVD en Games

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:19

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb de FPS1500 en de ACS-54 gehoord, maar niet die dingen van Labtec. Van horen zeggen weet ik echter vrijwel zeker dat je beter die Labtecs dan de Creatives kunt nemen :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Ik heb ze hier allebij, veel verschil zit er niet echt in. Ik zou de goedkoopste nemen. Bij de creative zitten meestal pootjes, dus wel zo handig voor de rear speakers.

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Topicstarter
De creative FP 1500 en de Labtec 2514 zijn even duur, dus hoop ik dat mensen die ervaring hebben met deze twee speakers mij kunnen vertellen welke beter klinkt voor DVD en Games

• GambitRS

GambitRS

w00t

Op woensdag 13 juni 2001 19:27 schreef Exirion het volgende:
Ik heb de FPS1500 en de ACS-54 gehoord, maar niet die dingen van Labtec. Van horen zeggen weet ik echter vrijwel zeker dat je beter die Labtecs dan de Creatives kunt nemen :)
Oftewel, jij vindt dat creative boxen zuigen. En dan later wel zeker zeggen dat mensen niet bevooroordeeld naar AMD proc moeten kijken. hypocriet :P

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 13 juni 2001 19:31 schreef GambitRS het volgende:
Oftewel, jij vindt dat creative boxen zuigen. En dan later wel zeker zeggen dat mensen niet bevooroordeeld naar AMD proc moeten kijken. hypocriet :P
Die uitspraak zegt meer over jou dan over mij meneer ;) Ik ben niet bevooroordeeld, want ik heb _zelf_ FPS1500's staan voor m'n PC :D Maar als bijna iedereen zegt dat die Labtecs beter zijn voor het geld, dan zal dat wel zo zijn. En dat ik ze zelf heb, wil niet zeggen dat ik Creative goed vind. In principe zuigen alle PC speakers. Maar goed, ontopic, want deze discussie is al vaak genoeg gevoerd.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• GambitRS

GambitRS

w00t

Op woensdag 13 juni 2001 19:30 schreef slain het volgende:
De creative FP 1500 en de Labtec 2514 zijn even duur, dus hoop ik dat mensen die ervaring hebben met deze twee speakers mij kunnen vertellen welke beter klinkt voor DVD en Games
voor games denk ik dat je beter de creatives kan nemen als er pootjes bij zitten. Dan kan je de speakers beter plaatsen. Er zit echt geen geluidsverschil in in games maar ik heb dvd niet geprobeerd (omdat ik geen DVD's heb :P). De labtecs hebben 2 volumeknoppen, een voor achter en een voor voor, bij de creatives moet je alles softwarematig goed instellen.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 13 juni 2001 19:35 schreef GambitRS het volgende:
voor games denk ik dat je beter de creatives kan nemen als er pootjes bij zitten
Bij de FPS1500, waar we het nu over hebben, zitten geen pootjes hoor. Die zitten wel bij de oudere, goedkopere en slechtere FPS1000 :)

• eX0duS
  • Laatst online: 21:40
Nou die goedkope setjes van creative is rotzooi, ik zou labtec kopen, dat is gewoon beter, maar nog beter, sluit een stereo aan op je pc, dat is pas kewl.

• GambitRS

GambitRS

w00t

ik heb er anders toch echt pootjes bij :P Heb ze ook veeeeel eerder gekocht, misschien dat ze die alleen vroeger er standaard gratis bijgaven :?

• GambitRS

GambitRS

w00t

Op woensdag 13 juni 2001 19:37 schreef het_beest het volgende:
Nou die goedkope setjes van creative is rotzooi, ik zou labtec kopen, dat is gewoon beter, maar nog beter, sluit een stereo aan op je pc, dat is pas kewl.
Die goedkope setjes van labtec anders ook. Your point? :?

Verwijderd

Ik heb zelf de Labtec LCS 2514 met dezelfde videokaart als jij, toeval, maar ik moet zeggen dat de labtecs beter klinken dan de creatives. Die had ik namelijk eerst maar ik vond daar gelukkig een (niet al te slimme) koper voor.

Verwijderd

Topicstarter
moet ik hier uit concluderen dat labtec qua geluid iets beter is , denk dat ik inderdaad dan maar voor de labtec moet gaan !!!!!!!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

VEgelijken kan ik niet echt want heb creatives maar 1 keer gehoord, maar heb zelf al bijna twee jaar geloof ik de labtec 4620.

En daar is niks mis mee.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 14:29
[eigenlijk onnutig]
Ik heb hier een al wat ouder FPS1000 box setje staan van creative en ik vind er goed geluid uit komen hoor. Oke ik heb nog nooit een Labtec gehoord, dus ik heb ook geen vergelijkings materiaal.

Verwijderd

Toch knap dat er nog mensen zijn die om creative speakers durven vragen, hehe, gegarandeerd een dikke flamewar op weg.

Dus: ik zou ook voor de labtec gaan (als dat je enige keus is)

• JvS
  • Laatst online: 22:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Uiteraard in die prijsklasse de philips 2-500

De labtec klinkt qua speakertjes wel (een stuk) beter, alleen staat de sub te hard afgemixt en bonkt-ie en is-ie niet te regelen, de creative dingen... sja daar durven we het niet meer over te hebben. :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 13 juni 2001 23:12 schreef JvS het volgende:
de creative dingen... sja daar durven we het niet meer over te hebben. :P
Wrom nie? :+

Verwijderd

Topicstarter
Goed Ik weet genoeg, mijn broertje gaat komend weekend wel naar Norrod in Leeuwarden ! kost hij 175,= , hoewel bij
Funprice deze 169,- kost, alleen de verzondkosten maken hem weer duurder (duh)

Oke iedereen bedankt

Verwijderd

mm ik heb ook die labtec 2514 en die zijn idd superrelaxed.. alleen geen pootjes idd maar goed hetgaat om het geluid tenslotte :)

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 19:36 schreef Exirion het volgende:

[..]

Bij de FPS1500, waar we het nu over hebben, zitten geen pootjes hoor. Die zitten wel bij de oudere, goedkopere en slechtere FPS1000 :)
Ho ,ho ik heb ze en wie zegt dat ze slechter zijn ! :(
goedkoper ja ,ouder ja maar slechter foei !
De speakers zijn volgens mij het zelfde !
Of je vind ze net zo slecht ! kan ook ?!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 13 juni 2001 23:27 schreef charles het volgende:

[..]

Ho ,ho ik heb ze en wie zegt dat ze slechter zijn ! :(
mmmhhwwoaaah, ik heb de fps1000 gehoord, en dat is (voor een redelijk critisch iemand) echt een drama. Ik geloof niet dat exiron zulke dingen aangeschaft zou hebben. Of het gemak van de creatives moet een wel heel erg grote rol gespeeld hebben. :)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 13 juni 2001 23:27 schreef charles het volgende:
Ho ,ho ik heb ze en wie zegt dat ze slechter
zijn ! :(
Ik >:)
Dat zijn ze niet: de subwoofer van de 1500 is veel beter, en de satellietjes zijn ook groter. Let maar eens goed op.
Jah, echt goed zijn ze allemaal niet :D Ik heb de FPS1000 een paar dagen in huis gehad voor bij een systeempje dat ik voor iemand in elkaar had gezet, en de FPS1500 heb ik zelf staan. Ik weet dus echt wel waar ik het over heb :)

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Creative :7

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

jah, dit topic draait ook weer helemaal op poep uit. :P

Jongens de creative discussie hebben we hier nu wel gehad!

Ga dit maar even nalezen ofzo. Dan kom je wel verder:

[topic=153563]

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 13 juni 2001 23:36 schreef JvS het volgende:
jah, dit topic draait ook weer helemaal op poep uit. :P

Jongens de creative discussie hebben we hier nu wel gehad!

Ga dit maar even nalezen ofzo. Dan kom je wel verder:

Creative 5.1 DTT2200
Ja, papa wannabemod :P

Pagina: 1