Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke van de 2? HP 15-r063nd of Asus X552LDV-SX5

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste forum leden.

Ik ben opzoek naar een laptop voor huis tuin en keuken gebruik maar die wel degelijk en betrouwbaar..
ik ga dr mee surfen, youtube filmpje, mail, muziek luisteren en simpele spelletjes.
het zou leuk zijn dat ie een beetje mooi scherm heeft en redelijk geluid uit de speakers komt.
heb er zelf niet veel verstand van.
er zit 20 euro verschil tussen de laptops.

Welke van de 2 zouden jullie mij adviseren:

HP 15-r063nd 379 euro
pricewatch: HP 15-r063nd

Asus X552LDV-SX5 399 euro
pricewatch: Asus X552LDV-SX580H

• Bartallstar
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:31
Alle 2 hebben een matige i3 4xxxU processor, die U erachter betekent dat het processoren zijn met een laag energie verbruik en lage kloksnelheden. ook hebben ze alle 2 een matige resolutie beeldscherm.

Ik adviseer om even in de V&A te kijken rond deze prijsklasse, hier is zeker wat leuks te vinden met full HD scherm! :)

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:21
Dat is een beetje erg kort door de bocht, de HP heeft geen 4xxx Haswell, maar een 3xxx Ivy bridge. Daardoor heeft de Asus ook een tikkie betere GPU. En matig zou ik de i3 zeker niet noemen, voor de gewenste functionaliteiten is het prima. Overigens zou ik eerder naar de Dell Insprion kijken (rechtstreeks via Dell), met dezelfde specs een stuk voordeliger.

Vraag en Aanbod: tsja... ik zelf zou een laptop altijd met garantie kopen omdat ervaring leert dat die dingen een stuk meer issues hebben dan desktops en repareren meestal alleen door de leverancier kan gebeuren. YMMV.

• henkjan1995
  • Laatst online: 05-01 17:54
Ik ben het met roffeltjes eens, Dell bied in dit prijssegment de beste optie met zijn Inspiron 3000 serie.
Zo is het model met i3 en 4GB geheugen al te krijgen voor €330, en daar kan met VIP korting nog eens 10% vanaf.

Die i3 is trouwens zeker niet langzaam, snel genoeg voor jouw gebruik en de HD4400 is ook prima voor simpele spelletjes. De bottleneck bij dit soort laptops is eerder de HDD, je kan eventueel overwegen deze te vervangen door een SSD waardoor hij veel sneller wordt.

XPS17 l702x 2670qm, 12GB, 128GB SSD, 500GB HDD, GT555m

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt alvast voor de reacties.
Ik wil graag een nieuwe laptop kopen het is een cadeau dan koop ik liever een nieuwe dan een 2dehands.
Dell heb ik ook naar gekeken maar heb de laptop voor 18 december nodig dat gaat hem niet meer worden via dell.

nog een vraagje over de videokaart welke zou beter zijn bij bovengenoemde laptops de hp met Intel® HD Graphics 4000 of de asus met NVIDIA GeForce GT820M ?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2014 17:32 ]

• roffeltjes
  • Laatst online: 19:21
Uhm, Volgens mij gaat Dell wel degelijk op tijd leveren. Verzenddatum op de Inspiron 3000 is namelijk 12 december.
Smart Selection Verzend 12 dec 2014
Videokaarten: De Haswell GPU's (dus Dell/Asus) zijn marginaal sneller dan de Ivy Bridge, maar stel je daar niet al teveel van voor.

[ Voor 9% gewijzigd door roffeltjes op 11-12-2014 16:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heb zojuist weer contact gehad met dell ook bij de smart selection verzending de volgende dag word gezegd levering binnen 15 dagen. dat risico wil ik niet lopen.
Pagina: 1