Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

foto files renamen

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Al van alles geprobeerd om het volgende te bereiken:
Naam foto's: 1,2,3,4. Moet worden -> Naam foto's: 1_2 , 1_2, 1_3, 1_4. Daarna initiele foto's renamen met andere naam: 2_1, 2_2, 2_3, 2_4. En daarna weer dezelfde handeling met opvolgend nummer. En als het even kan ook gelijk in aparte mapjes per set.

Van alles geprobeerd, total commander, MAgic File Renamer. Mogelijk kan het daarmee wel, maar ik weet niet hoe. Al heel wat uurtjes verder inmiddels. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Programming, waar je nu in post, gaat over zélf programmeren. Ik adviseer je een nieuw topic te openen in Client Software Algemeen waar men praat over (werken met) "off the shelve programma's" (ofwel: kant-en-klaar spul). Maar hanteer dan daarbij even onze Quickstart zodat je in je nieuwe topic in ieder geval even aangeeft wat je dan al precies hebt geprobeerd, wat er (al dan niet tegen verwachting) gebeurde, wat je hebt gezocht / gevonden, wat daar niet aan je wensen voldeed etc. (en dus "iets" meer dan "heel wat uurtjes verder"). Als je al "heel wat uurtjes" hebt gespendeerd moet je e.e.a. kunnen aangeven waaraan dan en daarmee ons mogelijk tijd besparen omdat we niet meer hoeven komen aanzetten met zaken die je al geprobeerd hebt maar niet doen wat je wil. Ook kunnen we feedback geven op wat je al geprobeerd hebt ("je bent die optie vergeten aan te zetten", "probeer het eens zus/zo").

Vanwege bovenstaand en omdat dit anders een Kan iemand even...?-topic en/of scriptrequest wordt gaat dit topic dan ook op slot :)

[ Voor 12% gewijzigd door RobIII op 11-12-2014 14:51 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.