Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Modem defect?
Test je powerline bij een andere router.
Test met andere utp kabel die naar je powerline gaat, indien wifi test met utp kabel.
Test je powerline bij een andere router.
Test met andere utp kabel die naar je powerline gaat, indien wifi test met utp kabel.
het erge is dat er net een ziggo monteur langs is geweest die zei dat het modem nog perfect was, is overigens pas 8 maanden oud. De monteur wist ook niet wat het probleem wel kon zijn
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
- Je hebt geprobeerd de adapters te resetten, of zijn ze werkelijk ook gereset ?
- Branden alle ledjes op de adapters, of is het ledje van connection niet groen maar bijv oranje ? Dat duidt ook al op storing op de "lijn".
- ik heb me ooit laten vertellen dat een energieleverancier remote een reset kan uitvoeren op jouw adres wanneer er teveel verstoringen/ruis optreden op het lichtnet.
- Branden alle ledjes op de adapters, of is het ledje van connection niet groen maar bijv oranje ? Dat duidt ook al op storing op de "lijn".
- ik heb me ooit laten vertellen dat een energieleverancier remote een reset kan uitvoeren op jouw adres wanneer er teveel verstoringen/ruis optreden op het lichtnet.
ze zijn gereset, alle lampjes branden gewoon fatsoendelijk tot aan het probleem
Dat met die reset ga ik eens proberen te regelen
Wacht even, ik bedoelde ermee dat de leverancier dit zelf uitvoert, daar heeft de consument geen inspraak in.iantje31 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:33:
ze zijn gereset, alle lampjes branden gewoon fatsoendelijk tot aan het probleem
Kon zijn dat zo'n reset jouw adapters heeft ontregeld, alleen weet ik dat niet met zekerheid. Snappie...
Is er in je thuissituatie apparatuur bijgekomen dat nu storing veroorzaakt ?
[ Voor 7% gewijzigd door EverLast2002 op 11-12-2014 18:50 ]
Oké. Er is geen nieuwe apparatuur bijgekomen. Het laatste was dr powerline 7 maanden geleden
Pagina: 1