Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral games spelen thuis, maar ook meenemen naar vrienden en lan partys.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo goedkoop mogelijk dat ik toch nog degelijke graphics heb (1080p in high of medium) en alles kan spelen(vooral planetside 2).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i]De kingston ssd 240gb en de msi r9 270x itx heb ik al.[/ i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
vooral wifi op het moederbord lijkt mij belangrijk zal in de case geen plaats hebben om een extra pci kaartje te plaatsen.
Hier mijn voorlopige build ben alleen bang dat de cpu koeler te groot zal zijn voor om mijn grafische kaart slot niet te bedekken maar vind op het web jammergenoeg niet veel info terug.
Waarschijnlijk zal ik achteraf nog iets van led verlichting plaatsen maar wacht liever tot alles samenzit om daar een beslissing over te maken
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen merkvoorkeuren voor moederbord maar liefst wel een platte cpu koeler.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat alles in de case koel genoeg blijft om niet voor problemen te zorgen lijkt mij de grootste zorg maar heb mijn zinnen gezet op deze case(raijintek metis windowed).
Ga je overklokken?
nee
Vooral games spelen thuis, maar ook meenemen naar vrienden en lan partys.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo goedkoop mogelijk dat ik toch nog degelijke graphics heb (1080p in high of medium) en alles kan spelen(vooral planetside 2).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i]De kingston ssd 240gb en de msi r9 270x itx heb ik al.[/ i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
vooral wifi op het moederbord lijkt mij belangrijk zal in de case geen plaats hebben om een extra pci kaartje te plaatsen.
Hier mijn voorlopige build ben alleen bang dat de cpu koeler te groot zal zijn voor om mijn grafische kaart slot niet te bedekken maar vind op het web jammergenoeg niet veel info terug.
Waarschijnlijk zal ik achteraf nog iets van led verlichting plaatsen maar wacht liever tot alles samenzit om daar een beslissing over te maken
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen merkvoorkeuren voor moederbord maar liefst wel een platte cpu koeler.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat alles in de case koel genoeg blijft om niet voor problemen te zorgen lijkt mij de grootste zorg maar heb mijn zinnen gezet op deze case(raijintek metis windowed).
Ga je overklokken?
nee
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3 4330 Boxed | € 109,- | € 109,- |
| 1 | ASRock H81M-ITX/WiFi | € 71,- | € 71,- |
| 1 | MSI Radeon R9 270X GAMING 2G ITX | € 163,50 | € 163,50 |
| 1 | Raijintek Metis Zilver Window | € 46,50 | € 46,50 |
| 1 | Raijintek Pallas | € 36,- | € 36,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 63,50 | € 63,50 |
| 1 | EVGA 430W 80 Plus | € 37,50 | € 37,50 |
| 1 | Kingston SSDNow V300 240GB | € 88,50 | € 88,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 615,50 | |
[ Voor 68% gewijzigd door shortzzz op 11-12-2014 12:34 . Reden: foutje met rml code ]