Toon posts:

ja hoor!!! ik doe het WEER, ik verwacht gezeik....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dudes, waddap?
k hier gaan we weer....... ik heb mijn lancity modem opengehaald >:)..... ja zegeltje verbroken, so what, dan maar de borg kwijt, maar, HET MOET GEWOON ?#@ MOGELIJK ZIJN omdat ding te tweaken.... nee niet via software.....maar gewoon flink prutsen..... zou het dan mogelijk zijn? ik geef het gewoon niet op en dat wil ik ook niet eerst met com21....... nu lanctiy! dan maar prutsen.......... ik verwacht trouwens veel gezeik ehehehehehe :):) , gimme sum.....

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 13:26

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
shake it baby

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Topicstarter
geshaked ik heb hem

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 19:25

Mark_640

In my memory

Hardwarematig kun je dat ding echt niet Tweaken, alleen maar verkloten...

Doe je best, zou ik zeggen.... |:(

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:17
dat was stom...

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

Zonde van je borg

• Glottis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11-2024
Probleem is dat de upload limiet vanaf UPC word gecontrolleerd... zij kunnen vrij simpel de snelheid omhoog gooien, maar doen dat natuurlijk niet. Want dat doet hun held KPN al helemaal niet (ze gooide de prijzen omhoog omdat KPN een minder product voor meer aanbied, heel logisch, getuigt ook van een goede marktwerking maar niet heus, met genoeg concurrentie [nee, zoek maar niet, want gij zult niet vinden]).

In Amerika heb je vrij veel gebieden waar ze kabel aanbieden, voor 60 gulden per maand, uncapped... gewoon 100KB/sec upstream, en 700KB/sec downstream... En dan zijn wij Nederlanders, trieste, makke schapen dat we zijn, blij met het almoesje dat UPC us geeft, of @Home... :r

Voel je je al wat opgelicht?

• Rtificial
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 10:32

Rtificial

as fake as can be

offtopic:
[quote]
Op woensdag 13 juni 2001 20:14 schreef Warbringer het volgende:
dat was stom...
[/quote]

:D Hahahaha, de enige goeie reactie...

Zo gaat het dus ook niet werken, dat kabelmodem dat je hebt is niet geknepen, die kan zat bandbreedte hebben. Ga je maar eens verdiepen in docsys, dan snap je waarom het geen zin heeft met het modem te prutsen...

Ik zeg natuurlijk niet dat er geen andere mogelijkheden zijn...

"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."

Verwijderd

Topicstarter
tja........ ik dacht, wtf ik ga het eens proberen, ff kijken hoe zo'n ding eruit zag van binnen wie weet vind ik nog wat jumpertjes etc.... maar schijt aan die borg, alsof ze denken dat ik dat ga betalen..... er zijn SMOESJES zat...... en chello kent er ook zelf zat dus wtf....

Verwijderd

nou succes ermee!

• psilo
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
succes jonge.. het gaat je toch niet lukken

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Jemig.. wat wil je nou hee? Dit is echt kansloos.. Heey, ik heb de kettingkast net van m'n fiets gehaald, waar moet ik nou aan prutsen, zodat ik heel hard kan?? :D

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Manuel, het wordt niet gecontroleert in de modem zelf maar bij de servers en zooi van upc. Als je sneller wilt neem dan een huurlijntje ofzo? :)

Eppie

Verwijderd

Op zaterdag 16 juni 2001 10:35 schreef Skate2000 het volgende:
Jemig.. wat wil je nou hee? Dit is echt kansloos.. Heey, ik heb de kettingkast net van m'n fiets gehaald, waar moet ik nou aan prutsen, zodat ik heel hard kan?? :D
70CC blok eraan hangen :) moet je wel goed doen, anders ga je dus absoluut niet sneller hè :)

Maar ik vind het zonde van je borg, omdat je niet eens wist waarmee je bezig was....

• NIMBUS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 09:49
beetje dom, maar wtf ieder zijn eigen feessie *D

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:35
pics!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
eheheh geen pics, tja..... wat ik ermee wil? ik probeer wat anderen niet willen, durven... kunnen...... ehmn....... what ever.....schijt aan chello..........right??

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:54

rammes

koekebakker 1e klas

Op dinsdag 19 juni 2001 19:46 schreef Shaolin het volgende:
eheheh geen pics, tja..... wat ik ermee wil? ik probeer wat anderen niet willen, durven... kunnen...... ehmn....... what ever.....schijt aan chello..........right??
:O

Ik zou het doen!

Verwijderd

ik doe het WEER, ik verwacht gezeik....
Wat wil je met zon reactie ;)
Volgende keer wel pics maken he ;)

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-08 00:10

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ik geef toe het zou wel lekker zijn, maar wij chello users hebben niet zoveel te klagen hoor qua speed.

Casema dat is lekker. Zolang het niet software matig kan ga ik niet lopen kloten aan dat ding, tweaker of geen tweaker

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-07 10:35

xxfile

\/ It's me \/

Nou ja, ik kan je niet meer zeggen dan succes.

Nieuw, nu met Twitter

• mrFreeZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-05-2025
Ej ennehh vertel s, hoeveel borg heb je voor deze lancity moeten betalen dan.

Daarbij, wat verwacht je nou precies te zien aan de binnenkant van die lancity. een jumper met 'Zet mij om dan kun je sneller downloaden' erbij ?! :?

Denk je nou zelf ook niet dat als dat zo was, er vast wel een linkje op GOT had gestaan van de 'how-to-tweak-a-lan-city-dept' B-)

Al met al vind ik het maar zonde van je tijd en je modem, kortom naar mijn mening een redelijk stupide aktie. |:(

Verders..... no offence off couse (8>

Like this yall...

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Je bent de man hoor..

Je rookt ook zeker omdat je denk dat je vriendjes je dan patser vinden.

Ik vind dit echt pure onzin allemaal, deze post van je. Ik snap niet dat je wel het lef heb om eigendom van UPC te slopen, (tja, is maar 100 piek borg die je niet terug krijg). Maar niet het lef om eff de tijd te nemen en uit te zoeken hoe het in elkaar zit. Je kan wel schijt aan chello hebben, maar het is intern bij chello. ik denk meer dat het eigenlijk andersom is. Jij betaald hun namelijk voor al die dingen die jij zo slecht aan ze vind.

http://mrfloris.com

Verwijderd

|:( |:(

Als je al snelheidswinst maakt, is het vrij nihiel...

• maartena
  • Laatst online: 08-09-2025
In het LANCITY modem zitten een paar chipjes.... wat je moet doen is het chipje met het serienummer erop eruit snijden (vierkant, zitten veel aansluitingen op, het is diegene met het nummer erop, in hexadecimaal). In deze chip zit de limiet gebakken (geflashed, kan vanaf afstand geupdate worden), en zonder deze chip zal het modem op volledige snelheid staan, wat namelijk de DEFAULT instelling is.

Vervolgens moet je alle overgebleven contact punten aan elkaar solderen, te beginnen met het contactpunt rechtsboven (modem met de voorkant naar je toe) en vervolgens het contactpunt rechts hiervan doorverbinden met een dun draadje. Doe dit voor alle punten, anders gaat het niet werken. Op deze wijze wordt het modem "gefoold" dat de chip er nog is, er loopt immmers stroom tussen alle punten. Je dient hiervoor een HELE FIJNE soldeerbout voor te hebben, en bij voorkeur ervaring met elektronica.

Wees niet bang voor beschadigingen enzo, dit gaat 99,9% gegarandeerd werken... Tenzij je ergens sluiting maakt tijdens het solderen. Het enige probleem wat je kan hebben is dat wanneer Chello besluit de modems te updaten dat jij niet geupdate kan worden.... ik denk dat je op dat moment het modem moet inleveren als zijnde "kapot", waarna je achteraf weer dezelfde procedure moet uitvoeren.

Die chip moet eruit.... en post je bevindingen hier! }) >:) }) Als je niet zeker weer welke chip ik bedoel post dan een foto van het het chipbordje, dan wijs ik de chip even aan. Het is al een tijdje geleden dat ik dit gedaan heb namelijk..... :+

P.S. Deze informatie is "as is" en er kunnen geen enkele rechten aan ontleend worden, noch kan de verantwoordelijkheid van falen bij de auteur gelegd worden.... met andere woorden: if you fuck up, don't come to me!

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

niet dat ik het van plan ben hoor, maar martena hoe snel surf je nu dan?

• maartena
Op woensdag 20 juni 2001 15:06 schreef MM het volgende:
niet dat ik het van plan ben hoor, maar martena hoe snel surf je nu dan?
Ik heb geen chello en geen lancity, dus ik surf met 1024 kbit/s down en 256 kbit/s up bij Kabelfoon ;)

Proud to be an American.
Hier woon ik

• Rtificial
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 10:32

Rtificial

as fake as can be

Op woensdag 20 juni 2001 11:35 schreef maartena het volgende:
In het LANCITY modem zitten een paar chipjes.... wat je moet doen is het chipje met het serienummer erop eruit snijden (vierkant, zitten veel aansluitingen op, het is diegene met het nummer erop, in hexadecimaal). In deze chip zit de limiet gebakken (geflashed, kan vanaf afstand geupdate worden), en zonder deze chip zal het modem op volledige snelheid staan, wat namelijk de DEFAULT instelling is.

Vervolgens moet je alle overgebleven contact punten aan elkaar solderen, te beginnen met het contactpunt rechtsboven (modem met de voorkant naar je toe) en vervolgens het contactpunt rechts hiervan doorverbinden met een dun draadje. Doe dit voor alle punten, anders gaat het niet werken. Op deze wijze wordt het modem "gefoold" dat de chip er nog is, er loopt immmers stroom tussen alle punten. Je dient hiervoor een HELE FIJNE soldeerbout voor te hebben, en bij voorkeur ervaring met elektronica.

Wees niet bang voor beschadigingen enzo, dit gaat 99,9% gegarandeerd werken... Tenzij je ergens sluiting maakt tijdens het solderen. Het enige probleem wat je kan hebben is dat wanneer Chello besluit de modems te updaten dat jij niet geupdate kan worden.... ik denk dat je op dat moment het modem moet inleveren als zijnde "kapot", waarna je achteraf weer dezelfde procedure moet uitvoeren.

Die chip moet eruit.... en post je bevindingen hier! }) >:) }) Als je niet zeker weer welke chip ik bedoel post dan een foto van het het chipbordje, dan wijs ik de chip even aan. Het is al een tijdje geleden dat ik dit gedaan heb namelijk..... :+
Mooie uitleg en vroeger zal dit misschien gewerkt hebben. Tegenwoordig wordt er meer data opgeslagen in het modem, zonder welke er geen verbinding mogelijk is. Er wordt vanaf de comcontrollers een configuratiebestand overgezonden en regelmatig geupdate. Zonder die gegevens heb je geen verbinding. Zoek maar eens op 'docsys'.

"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 11:35 schreef maartena het volgende:

P.S. Deze informatie is "as is" en er kunnen geen enkele rechten aan ontleend worden, noch kan de verantwoordelijkheid van falen bij de auteur gelegd worden.... met andere woorden: if you fuck up, don't come to me!
Hsahahhahahahahha, ik durf hier 500 gulden op te zetten dat dit gelul is. Hahahhaha, dat mensen hier nog in trappen. :D Of was het een grap, zodat ik er in trap :+

• maartena
Op woensdag 20 juni 2001 20:37 schreef Generaal_Putlucht het volgende:

[..]

Hsahahhahahahahha, ik durf hier 500 gulden op te zetten dat dit gelul is. Hahahhaha, dat mensen hier nog in trappen. :D Of was het een grap, zodat ik er in trap :+
Ik neem geen enkele verantwoordelijkheid over de juistheid van de informatie ;)

Proud to be an American.
Hier woon ik

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op donderdag 21 juni 2001 10:29 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik neem geen enkele verantwoordelijkheid over de juistheid van de informatie ;)
Dus er klopt geen flikker van :z

Is het aanzetten tot dit soort dingen ook niet strafbaar? >:)

• maartena
Neuh.... struin het internet maar eens af, en je vindt o.a. het recept voor een goede molotov coktail, een flinke bom (zie McVeigh) en zelfs hoe je in theorie een atoombom moet maken.

Ik denk dat de topicstarter maar eens de harde manier moet leren dat het dus niet gaat :)

Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Het gaat je vast wel lukken :z
Pagina: 1