Toon posts:

internet paginas laden niet meer op Ipad 1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier. Ik heb een Ipad 1 altijd prima gewerkt maar nu laden de internet pagina's niet meer.
Wifi werkt wel want ik kan mijn emails ontvangen en naar internet radio luisteren.
De history lijst heb ik verwijderd i.v.m opschonen.
Cookies verwijderen, clear data werkt volgens mij niet . Of er zijn geen cookies
Ik heb de modem en router een reset gegeven maar het zelfde resultaat.
Hopelijk kan iemand mij een antwoord geven.
Alvast bedankt,

Noor 54

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2014 12:01 . Reden: wat vergeten te schrijven. ]

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal. Het laden van de internet pagina's doet het weer :-) Vraag me toch af wat de reden is dat het toen straks niet werkte.
Gr,

Noor 54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzy
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-07 18:45
De exacte reden is nu vast niet meer te achterhalen. Wel fijn dat het weer werkt natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 09:21

bonzz.netninja

Niente baffi

Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:57:
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier. Ik heb een Ipad 1 altijd prima gewerkt maar nu laden de internet pagina's niet meer.
Wifi werkt wel want ik kan mijn emails ontvangen en naar internet radio luisteren.
De history lijst heb ik verwijderd i.v.m opschonen.
Cookies verwijderen, clear data werkt volgens mij niet . Of er zijn geen cookies
Ik heb de modem en router een reset gegeven maar het zelfde resultaat.
Hopelijk kan iemand mij een antwoord geven.
Alvast bedankt,

Noor 54
Als je wel internet radio en e-mail kan ontvangen maar geen website meer kan bezoeken zou ik denken aan een hickup van de DNS server van je provider. Je mail en internetradio adressen stonden waarschijnlijk nog in je lokale cache maar voor alle nieuwe look ups kon hij de DNS niet vinden. Het lijkt mij dus eerder een probleem bij je provider dan echt aan je ipad1. Maar goed...aangezien je geen verdere relevante informatie hebt gegeven is dat nogal glazen bol kijken :)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl